پژو 405 اس ال ایکس و پژو 206 تیپ دو در بازار چند؟

روند کاهشی قیمت در بازار خودرو همچنان ادامه دارد به صورتی که قیمت پژو 405 اس ال ایکس و پژو 206 تیپ دو به ترتیب با 2 و 5 میلیون تومان کاهش به 185 میلیون تومان رسیده و این دو خودرو در بازار هم قیمت شدند.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو تحت تاثیر افت دلار از کانال 26 هزار تومان به 25 هزار تومان، برگزاری الکترال کالج انتخاباتی آمریکا و اعلام رسمی پیروزی بایدن و اظهارات اخیر وزیر صنعت مبنی بر افزایش 50 درصدی تولید خودرو تا پایان سال، روند کاهشی خود را حفظ کرده است.

خودروهای گران قیمت تر بیشتر در معرض سقوط قیمتی هستند

این روند به شکلی است که در برخی خودروها احتمال ارزان شدن بیش از دیگر خودروها به چشم می خورد. برای مثال خودروهای داخلی نسبتا باکیفیت و گران قیمت تر داخلی مثل پژو 207 و دناپلاس که در زمان اوج گیری قیمت ها در بازار در کورس افزایش قیمت و رقابت با خودروهای خارجی قرار گرفته بودند اکنون در معرض سقوط قیمت بیشتری قرار دارند.

افت محسوس قیمت پژو 206 تیپ دو 

آریاک سفر

بنا به اعلام سایت خودرو تک، قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز امروز کاهش محسوسی داشته است. حضور این خودرو در سبد فروش های اخیر ایران خودرو موجب شده تا قیمت آن با شیب بیشتری کاهش پیدا کند. این خودرو امروز با کاهش 5 میلیون تومانی نسبت به دیروز به 188 میلیون تومان رسید.

قیمت پژو 405 اس ال ایکس هم امروز با کاهش 2 میلیون تومانی به 185 میلیون تومان در هر دستگاه رسیده و هم قیمت پژو 206 تیپ دو معامله می شود.

بنا به اعلام این سایت، قیمت تیبا صندوقدار که این روزها ارزان ترین خودرو سواری در حال تولید کشور به شمار می رود و تیبا 2 نیز هر کدام امروز 2 میلیون تومان افت کرد. به این ترتیب قیمت تیبا صندوقدار 114 میلیون و قیمت تیبا هاچبک هم 124 میلیون تومان اعلام شد. قیمت دنا پلاس توربو اتومات امروز 7 میلیون کاهش یافته و به 433 میلیون تومان رسید و قیمت دنا تیپ یک نیز با 3 میلیون تومان کاهش به 262 میلیون رسید.

شایان ذکر است قیمت پژو 207 دنده دستی نیز با کاهش 5 میلیونی به 288 میلیون تومان رسیده و قیمت پژو پارس تی یو فایو نیز 240 میلیون تومان است.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز