پورشه 911 هیبرید به زودی از راه می رسد

ژیوار

با این‌که در حال حاضر کمپانی پورشه بیشتر خودروهای شاسی‌بلندی مانند کاین و ماکان تولید می‌کند ولی پورشه 911 همچنان در کانون توجه این برند قرار دارد و ژن این خودرو افسانه‌ای در کالبد هر محصولی که نشان پورشه روی آن باشد به چشم می‌خورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به میراث درخشان، ظاهر بسیار جذاب و پیکربندی موتور عقب، به جرأت می‌توان گفت پورشه 911 در کلاس خودش بی‌نظیر است و هیبریدی شدن و برقی‌سازی آن باز هم علاقه‌مندانش را از سرتاسر جهان جذب خواهد کرد.

در پورشه 911 هیبریدی ادغام ظاهر سنتی و فناوری‌های روز بسیار هوشمندانه صورت گرفته و تمرکز زیادی بر فناوری‌های ارتباطی و سیستم عامل نمایشگرها گذاشته شده و سیستم‌های دستیار راننده نیز توسعه یافته‌اند.

دریان سفر امید

آن‌طور که کارشناسان اعلام کرده‌اند پورشه 911 هیبریدی بر روی پیست بسیار سریع‌تر خواهد بود و از قدرت و چسبندگی بیشتری بهره خواهد برد. عملکرد سیستم هیبریدی نیز عالی است و رضایت هوداران قدیمی پورشه 911 را به خوبی جلب خواهد کرد.

جزییات فنی بیشتر و قیمت پورشه 911 هیبرید در آینده نزدیک اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال 2024 به دست مشتریانش برسد.

ممکن است پورشه 911 هیبرید بسیاری از نکات برجسته پورشه ماکان برقی را که خودرو مهم‌تری برای این برند محسوب می‌شود در خود داشته باشد تا بتواند مشتریان را به سوی خودش جذب کند و برای کمپانی سازنده سود بیشتری رقم بزند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز