5 ماشین ظرفشویی پرفروش برای خانواده های پرجمعیت

ژیوار

ماشین‌ ظرفشویی به دلیل مصرف پایین آب و اطمینان کامل از تمیزی ظروف، از محبوبیت بالایی در بین خانواده‌ها و به خصوص بانوان برخوردار است. کاهش احتمال شکستن ظروف و از همه مهمتر صرفه‌جویی در وقت و رسیدگی بیشتر به سایر کارهای روزمره، از دیگر مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی به شمار می‌رود. علاوه بر این ماشین ظرفشویی به دلیل نحوه کاربری و کاهش مصرف آب و برق، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد. در این میان ماشین‌ ظرفشویی‌های بزرگ برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش پنج ماشین ظرفشویی برای خانواده‌های پرجمعیت را معرفی و بررسی می‌کند.

1_ ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدل GDW-L463W

این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 14 نفر برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. این محصول 8 برنامه شست‌شو متنوع از جمله برنامه شست‌شو اقتصادی دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قفل کودک و صدای بسیار کم آن اشاره کرد. طراحی ساده و زیبا این ماشین ظرفشویی با دکوراسیون خانه‌های امروزی سازگار است. از قابلیت‌های این محصول تاخیر در زمان شست‌شو بوده که امکان برنامه ریزی برای زمان شروع به کار را فراهم می‌کند. این دستگاه رتبه انرژی A++ داشته و کم مصرف است. قابلیت تنظیم ارتفاع در این محصول باعث می شود تا ظروف بزرگ‌تر به راحتی در ماشین قرار گیرد.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 25 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

2_ ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 S

این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 15 نفر برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. محصول مذکور سیستم تشخیص خودکار میزان کثیفی داشته که با توجه به آن یکی از 8 برنامه شست‌شو را انتخاب می‌کند. گرید انرژی این محصول A++ و کم مصرف است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قفل کودک و موتور کم صدای آن اشاره کرد. متوسط مصرف آب در هربار شست‌شو 12 لیتر بوده و شست‌وشوی میوه و سبزیجات و تاخیر در زمان شست‌شو تا 24 ساعت از دیگر امتیازات آن به شمار می‌رود. قیمت این محصول 27 میلیون و 489 هزارتومان است.

بیشتر بخوانید:

3_ ماشین ظرفشویی بکو مدل BDFN36641

این دستگاه 15 نفره بوده و با ظاهری زیبا مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این محصول 11 برنامه متنوع داشته که می‌توانید با توجه به میزان کثیفی ظروف یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پخش آب قدرتمند این ماشین ظرفشویی قادر است تمام چربی‌ها را از بین ببرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قفل کودک و سیستم عیب یاب هوشمند آن اشاره کرد. متوسط مصرف آب در هربار استفاده 9.5 لیتر است. با نمایشگر لمسی می‌توانید تنظیمات مختلف را بر روی محصول اعمال کنید. موتور اینورتر مصرف انرژی را کاهش داده و طول عمر این دستگاه را بالا می‌برد. این ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشو تاخیری داشته و با فناوری Hygiene Intense بیش از 99.9 درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد. این محصول 31 میلیون تومان قیمت دارد.

4_ ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW3141 W/S

این محصول با ظرفیتی 14 نفره برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. سه عدد آب‌پاش این دستگاه می‌تواند بدترین کثیفی‌ها را از بین ببرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده تا ظروف بزرگ به راحتی درون ماشین قرار گیرند. از مزیت‌های این ماشین ظرفشویی می‌توان به صدای کم و برنامه‌ریزی درون ماشین اشاره کرد، به طوری که مشخص می‌کنید کدام طبقه را بیشتر یا کمتر بشوید. این محصول 7 برنامه متنوع شست‌شو داشته و نمودار مصرف انرژی A++ دارد. با استفاده از این دستگاه می‌توان میوه و سبزیجات را نیز شست. قیمت این محصول 34 میلیون و 670 هزارتومان است.

5_ ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M

این دستگاه با مصرف انرژی A++ یکی از کم‌مصرف‌ترین ظرفشویی‌ها به حساب می آید. ظرفیت 14 نفره این ماشین ظرفشویی برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ بوده و مانع از جذب گرد و غبار می‌شود. این دستگاه تعداد ظروف را تشخیص داده و قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها را دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قفل کودک و سیستم تاخیر در شروع برنامه آن اشاره کرد. این محصول سیستم خودکار محافظت از ظروف شیشه‌ای و توانایی تشخیص میزان کثیفی ظروف را نیز دارد. ماشین ظرفشویی بوش بسیار کم صدا بوده و صفحه نمایش LED دارد. این محصول 45 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز