پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی رومیزی در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین ظرفشویی رومیزی برای کسانی که آشپزخانه‌های کوچک دارند، گزینه مناسبی است. این مدل بسیار کم مصرف بوده و نسبت به سایر ماشین‌های ظرفشویی آب و برق کم‌تری مصرف می‌کند. ماشین ظرفشویی رومیزی بسیار جمع و جور بوده و حمل آن نیز آاسان است. هم چنین علی‌رغم ابعاد کوچک خود دارای چندین برنامه شست‌شو بوده و صدای کمی تولید می‌کند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی رومیزی را معرفی می‌کند.

1_ ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-1107A

این ماشین ظرفشویی 6 نفره بوده و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. این محصول با ابعاد کوچک و زیبایی ظاهری خود به راحتی با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای سازگار می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به تاخیر در شست‌شو و قفل کودک آن اشاره کرد. بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده و ضد چربی است. این ماشین ظرفشویی مصرف آب و برق پایینی دارد. با این محصول می‌توان میوه و سبزیجات مختلف را شسته و ضدعفونی کرد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به شست‌شو با بخار آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 17 میلیون و 10 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ ماشین ظرفشویی الگانس مدلWQP10

این ماشین ظرفشویی 10 نفره برای آشپزخانه‌های کوچک و فضاهای محدود مناسب است. این محصول 9 برنامه شست‌شو دارد که با توجه به نوع ظرف و میزان چربی آن می‌توان یک عملکرد را انتخاب کرد. این دستگاه بسیار کم صدا بوده و مصرف انرژی A+ دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به عیب یاب خودکار و قابلیت اضافه کردن ظرف حین کار آن اشاره کرد. با انتخاب دکمه نصف ظرفیت می‌توانید طبقه مورد نظر را انتخاب کرده و تنها ظروف آن طبقه را بشویید. این دستگاه 3 آبفشان داخلی برای شست‌شو نقاط کور دارد. با برنامه میوه شور این دستگاه می‌توان میوه و سبزیجات را ضدعفونی کرد. قیمت این محصول 26 میلیون و 900 هزارتومان است.

3_ ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

این ماشین ظرفشویی برای شست‌شو ظروف 6 نفر قابل استفاده است. این محصول کم مصرف بوده و گرید انرژی A+ دارد. با سیستم half load این دستگاه می‌توانید نصف ظرفیت ماشین را انتخاب کرده و ظروف آن طبقه را بشویید. این محصول برای خانواده‌های کم جمعیت و آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. این ماشین ظرفشویی در هر سیکل شست‌شو تنها 6.5 لیتر آب مصرف می‌کند. این محصول 5 برنامه شست‌شو برای انواع ظروف با توجه به میزان چربی و قفل کودک دارد. قیمت این محصول 33 میلیون و 300 هزارتومان است.

4_ ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR

این ماشین ظرفشویی گنجایش شست‌شو ظروف 6 نفر را داشته و با ابعاد کم مناسب آشپزخانه‌های کوچک است. این محصول کم مصرف بوده و گرید انرژی A+  دارد. سنسور Aqua Sensor قادر است آبکشی مجدد با توجه به میزان چربی را مشخص کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت خشک‌کن و تاخیر در برنامه شست‌شو تا 24 ساعت را اشاره کرد. استفاده از شلنگ دو جداره و شیر ایمنی در این دستگاه احتمال نشت آب را به صفر درصد رسانده است. با گزینه  Vario Speed ، این ماشین قادر است مقدار زیادی ظرف را در مدت زمان کوتاهی تمیز کند. این محصول بسیار کم صدا بوده و قفل کودک دارد.

قیمت این محصول 36 میلیون تومان است.

5_ ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP8-3803A

این ماشین ظرفشویی گنجایش شستن ظروف 8 نفر را داشته و برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. این محصول 7 برنامه شست‌شو دارد که با توجه به نوع ظرف و میزان چربی می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. سیستم تاخیری این دستگاه کمک می‌کند تا 24 ساعت زمان شست‌شو را به تاخیر بیندازید. این محصول کم مصرف بوده و گرید انرژی آن A+ است. این ماشین ظرفشویی قفل کودک داشته و در هر سیکل 8 لیتر آّب مصرف می‌کند. قیمت این محصول 38 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : الگانسبوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز