پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات برگزار می‌شود

لست سکند

پنجمین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی‌گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته از ۷ لغایت ۱۰ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات و صنایع وابسته برای علاقمندان به صنعت شیلات توسط گروه تجارت اطلاعات ITG از تاریخ ۷ تا ۱۰ آبان از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ برگزار می‌شود.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به تبادل افکار و توسعه همکاری‌های اقتصادی، بازاریابی و شناخت کلیه امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی، خارجی و بین‌المللی اشاره کرد. همچنین ایجاد بستر صادرات محصولات شیلات، ارائه پیشرفت‌های داخلی و خارجی این صنعت، تقویت و بهبود توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه شیلات به شمار می‌رود. ضمنا ارتقای دانشی فنی در تولید، عمل‌آوری و بازاریابی، معرفی قابلیت‌های جدید، ایجاد زمینه اشتغال در این صنعت و فرهنگ‌سازی و ترویج الگو بهینه مصرف غذاهای دریایی از دیگر علل برپایی این رویداد است.

اخبار مرتبط نمایشگاهی را دنبال کنید:

راز آسمان پایتخت

ارائه‌کنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند شامل: تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات صیادی، فرآوری محصولات شیلاتی، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان غذاهای دریایی، تجهیزات آکواریوم، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و صنایعی برای پرورش ماهی‌های زینتی هستند.

البته تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان تجهیزات پرورش و نگهداری از آبزیان، تولیدکنندگان شیلات صادراتی، تاسیسات و تجهیزات برودتی شیلات، پرورش آبزیان، تجهیزاتی به جهت پرورش آبزیان و ماهی‌ در قفس، صنایع پایین‌دستی دریایی، تکثیر و تولیدکنندگان بچه ماهی نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

تولیدکنندگان خوراک آبزی‌ها و مواد مکمل برای آبزی‌ پروری، پرورش ماهی‌های خاویاری، ارائه دهندگان تصفیه آب بهره‌وری و توسعه مکانیزاسیون، صنایع بسته‌بندی، ارائه خدمات دامپزشکی و دارویی، پروش جلبک و زالو، بازار الکترونیکی کالاهای آبزیان، صنایع صید فراساحلی، سیستم توزین، ارائه تجهیزات ماهی‌گیری و سازمان‌ها، تشکلات و جراید مرتبط نیز از دیگر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی شیلات هستند.

علاقمندان به این صنعت می‌توانند در روزهای برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور یابند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز