جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی آفرود و کمپینگ برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی آفرود از 27 تا 30 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. با برگزاری این نمایشگاه جنبش تازه‌ای در حوزه گردشگری، طبیعت‌گردی، صنایع و ملحقات آن رخ خواهد داد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تابناک بسیاری افراد هستند که در کرونا به مسافرت انفرادی با کمپر علاقه پیدا کرده‌اند، این نمایشگاه در جهت داشتن سفر ایمن به اینگونه افراد آموزش، تجهیزات و روش‌ها را آموزش می‌دهد.

این نمایشگاه که برای چهارمین بار در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود بخش‌های مختلفی مانند آفرود، کمپینگ و اتو کمپینگ، ماجراجویی، صنایع و تجهیزات وابسته را دارد.

اولین دوره این نمایشگاه در سال 1397 برگزار شد. شرکت نمایشگاه‌های خورشید و اوکافر برگزار کننده این نمایشگاه‌ها هستند.

آریاک سفر

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه کلیه تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات زمینی، آبی و هوایی حضور دارند و هدف اصلی نمایشگاه، فرهنگ سازی در جهت نحوه درست کمپینگ کردن، بیراهه نوردی و… است. همچنین این نمایشگاه به افراد سفر سالم‌تر را آموزش می‌دهد تا جان خود را به خطر نیندازند.

علیرضا پیله‌ور ادامه داد: این نمایشگاه‌ها می‌تواند صنعت گردشگری را جان دوباره‌ای ببخشد و سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

علاقمندان به این صنعت، برای حضور در نمایشگاه می‌توانند از 27 تا 30 مهر از ساعت 9 صبح تا 17 به سالن‌های 10 و 11 مراجعه کنند.

مرتبط با : شرکت نمایشگاهی خورشید
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز