پرواز جت هوندا ؛ از موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ تا هواپیمای شخصی (ویدیو)

کمپانی ژاپنی هوندا که از موتورسیکلت تا دستگاه چمن زن تولید می کند، سال هاست در آسمان ها نیز حضوری فعال و قدرتمند دارد و جت شخصی هوندا HA-420 را در اختیار علاقه مندان به هوانوردی قرار می دهد. در واقع، پشتوانه هوندا جت، یکی از غول های مهندسی و تولید جهان است که باعث شده است این هواپیمای جت شخصی جایگاه بسیار خوبی در بازار به دست بیاورد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هوندا جت HA-420 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رویای هوندا برای پرواز از اواخر دهه 80 میلادی آغاز شد و حاصل آن تولید جت MHO2 بود که با مشارکت دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی آمریکا به صورت آزمایشی تولید شد. آن هواپیما در سال 1993، یعنی یک دهه قبل از نخستین پرواز هوندا جت، راهی آسمان ها شد و تقریباً دوازده سال بعد از آن تاریخ، هوندا جت HA-420 به صورت رسمی معرفی و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

یکی از ویژگی های بسیار خاص هوندا جت HA-420 این است که موتورها در بالای بال ها قرار گرفته اند. این محل قرار گرفتن بال ها بیشتر به خاطر پیروی از طرح هایی است که دو دهه قبل کشیده شده بودند. هدف این بوده است که صدا و لرزش در داخل کابین به حداقل برسد و فضای بیشتری نیز بتوان به مسافر و بار اختصاص داد. این جت شخصی که توسط یک خلبان هدایت می شود در حدود 5 میلیون دلار قیمت دارد و کمپانی هوندا برای همه خریداران دوره های آموزش خلبانی برگزار می کند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز