پرفروش ترین و بد فروش ترین خودروهای بازار کدامند؟

آشفته بازار خودرو باعث شده تا برخی از مردم به منظور حفظ سرمایه و خرید محصول مورد نظر خود، به خرید خودرو دست دوم روی بیاورند. البته معمولا بازار خودروهای خارجی دست دوم داغ است که در این التهابات رشد قیمتی قابل توجهی پیدا کرده‌اند. به دلیل افزایش قیمت قابل توجه انواع اتومبیل خارجی، برخی از مجموعه‌ها زمینه فروش اقساطی خودرو را فراهم کرده تا هم مشتریان در مدت زمان کوتاهی اتومبیل مورد نظر را داشته باشند و سود کنند، هم فروشندگان به اصل پول خود در زمان مناسبی برسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به خرید خودروهای دست دوم خارجی هستند، می‌توانند به مجموعه‌های معتبری در این زمینه مراجعه کرده و قیمت انواع محصولات مورد نظر را مشاهده کنند. در کل، در بازار خودرو، انواع محصولات به دو دسته خوش فروش و بد فروش تقسیم می‌شوند. محصولات خارجی دست دوم نیز از این تقسیم بندی مستثنی نیستند و به همین دلیل افراد نباید گول فروش اقساطی خودرو های مختلف را بخورند. زیرا برخی از مدل‌ها بد فروش هستند و فروشندگان با قراردادن قسط‌های مناسب، هدفی جز زودتر فروختن این قبیل محصولات و اصطلاحا نقد کردن آن‌ها ندارند. در ادامه تعدادی از خودروهای خوش فروش و بد فروش خارجی برای اطلاع بیشتر خوانندگان معرفی خواهند شد؛

خوش فروش‌ترین اتومبیل‌های خارجی بازار کدامند؟

این روزها خودروهای تازه و سال برخی از کمپانی‌های معروف وارد بازار ایران شده‌اند، اما تعداد آن‌ها به اندازه‌ای نیست که مردم به سمت این اتومبیل‌های دست اول بروند. ضمنا قیمت اعلامی این خودروها نیز به اندازه کافی بالا است، به همین دلیل طرفداران خودروهای خارجی ترجیح می‌دهند همان مدل‌های دست دوم و قدیمی این محصولات را به صورت اقساطی خریداری کنند.

اما در این خصوص شناسایی مدل‌های پرفروش اهمیت زیادی دارد. چون در صورت افزایش انواع مدل دست اول و روز این اتومبیل‌ها در بازار، امکان فروش این خودروها راحت‌تر می‌شود. معمولا خودروهای ساخت کمپانی‌های کره‌ای در ایران طرفداران زیادی دارند. سدان این خودروها از هر نوعی که باشد، همیشه مشتریان خود را دارد و به همین دلیل صاحبان این محصولات به راحتی در هر زمانی می‌توانند اتومبیل خود را به فروش برسانند. در حال حاضر بیشتر مشتریان ایرانی طالب خودروهای دست دوم کمپانی هیوندای، کیا و تویوتا هستند. پرطرفدارترین خودروهای این روزهای بازار می‌توان به هیوندای سوناتا وای اف، کیا اپتیما تی اف، تویوتا کمری و مزدا3 اشاره کرد.

آریاک سفر

بدفروش‌ترین ماشین‌های دست دوم خارجی را بشناسید

اما تمامی محصولات خارجی دست دوم بازار ایران مشتری ندارند و برخی از آن‌ها جزو بدفروش‌ترین‌های بازار داخلی هستند. از جمله خودروهای بدفروش بازار می‌توان به محصولات تولیدی سانگ یانگ و سوبارو اشاره کرد. در حال حاضر که قیمت انواع محصولات خارجی به شدت افزایش پیدا کرده، باز هم این نوع اتومبیل‌ها مخاطبان چندانی ندارند و بازار آن‌ها راکد است. برخی از فعالان بازار خودرو، مشکلات خدمات پس از فروش، شکل ظاهری و نبود قطعات یدکی مناسب این خودروها را علت استقبال کم مردم از این محصولات می‌دانند.

برای خرید و فروش اتومبیل خود به همراه مکانیک مراجعه کنید

در صورتی که قصد خرید اتومبیل خارجی مورد نظر خود را دارید، اما نمی‌توانید تمام قیمت آن را به صورت یکجا پرداخت کنید، این امکان را دارید به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کرده و گزینه فروش اقساطی خودرو این مجموعه را انتخاب کنید. با مراجعه به این قسمت، انواع خودرو داخلی و خارجی به شما معرفی خواهند شد که به شکل اقساطی امکان خرید آن وجود دارد.

علاوه بر این امکان، همراه مکانیک امکان خرید و فروش انواع اتومبیل‌ها را برای دو طرف معامله در وبسایت خود فراهم کرده است. افرادی که قصد خرید خودرو را دارند، می‌توانند به نمایشگاه آنلاین این مجموعه مراجعه کرده و اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما آن دسته از افرادی که قصد فروش خودرو خود را دارند، بعد از مراجعه به وبسایت همراه مکانیک، باید فرم مربوط به فروش اتومبیل را پر کرده تا کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و آنان را راهنمایی کنند.

در صورتی که فرد به کارشناس خبره احتیاج داشته باشد نیز امکان استفاده از خدمت کارشناسی همراه مکانیک را دارد. کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت برای بازدید از خودرو مورد نظر متقاضیان به محل مراجعه خواهند داشت و کار کارشناسی آن را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز