پرفروش ترین ست موس و کیبورد در بین گیمرهای جوان + قیمت

ژیوار

ست موس و کیبورد گیمینگ پرطرفدار در بین جوانان با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود بوده و اغلب برای سلیقه‌های مختلف جذابیت دارد. این ست‌ها اکثرا نور پس زمینه قابل توجهی دارند و در بین آن‌ها می‌توان تنوع ظاهری قابل توجهی را دید. اکثر محصولات پرطرفدار با اتصال سیمی عرضه شده و وزنی کمتر از 1 کیلوگرم را ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ست‌های مربوط به گیم موس و کیبورد در بین گیمرهای جوان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و به بررسی هر یک می‌پردازد.

ست موس و کیبورد گیمینگ تسکو با مدل GKM 8205

این ست موس و کیبورد گیمینگ تسکو با تعداد کلید کیبورد 110 دکمه‌ای و کلید موس و 8 عددی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 582 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با نوع اتصال سیمی طراحی شده و دارای رابط کابل یو اس بی است. همچنین این محصول با وزن 700 گرمی کیبورد و 140 گرمی موس ارائه می‌شود.

این ست موس و کیبورد با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری داشته و تعداد ضربه پذیری کلیدهای آن تا 10 میلیون کلیک در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

ست موس و کیبورد گیمینگ شیپادو با مدل D500

این ست موس و کیبورد گیمینگ با بیش از 16 میلیون بار کلیک پذیری طراحی شده و با قیمت 910 هزار تومان به فروش می‌رسد. وزن این محصول 428 گرم بوده و در آن سازگاری با تمام سیستم عامل‌ها وجود دارد. همچنین این محصول نوع حسگر موس اپتیکال داشته و برد موس آن 10 متر در نظر گرفته می‌شود. وزن موس این ست 76 گرم بوده و تعداد کلیدهای آن 4 عدد است. این محصول با مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ست موس و کیبورد گیمینگ K96

این ست موس و کیبورد با نوع رابط یو اس بی طراحی شده و با قیمت 760 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. وزن کیبورد این محصول 480 گرم بوده و طول کابل آن 150 سانتی متر است. همچنین این کیبورد با تمام سیستم عامل‌های مختلف سازگاری دارد. موس این محصول نیز با محدوده دقت 800 تا 1600 ارائه شده و برد آن 10 متر است. همچنین این موس 3 کلید دارد و نوع حسگر آن اپتیکال عنوان می‌شود.

ست موس و کیبورد اونیکوما با مدل G26 + CW905

این ست موس و کیبورد با محدوده دقت بیش از 3200 طراحی شده و با قیمت 1 میلیون و 990 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 1 کیلوگرمی، تعداد کلید موس 7 عددی داشته و در صفحه کلید آن از نور پس زمینه استفاده شده است. همچنین این محصول با نوع رابط یو اس بی تایپ سی عرضه شده و اتصال با سیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نوع حسگر موس این ست لیزری بوده و انتخابی جذاب برای گیمرها به حساب می‌آید.

ست موس و کیبورد با مدل V-100

این ست موس و کیبورد خاص با نوع رابط یو اس بی طراحی شده و با قیمت 1 میلیون و 345 هزار تومان به فروش می‌رسد. وزن این محصول 879 گرم بوده و تعداد کلیدهای موس آن 6 عدد است. همچنین نوع حسگر به کار رفته در موس این محصول نیز اپتیکال در نظر گرفته می‌شود. این ست با تمام سیستم عامل‌های مختلف سازگاری داشته و نوع اتصال بی سیم را عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه جانبیمی تک شاپ
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز