پراید وانت با 3 ستاره همرده کیفیت وانت کارا شد

ارزیابی کیفیت وانت‌های تولیدی نشان می دهد، پراید وانت با 3 ستاره همرده کیفیت وانت کاراست.

به گزارش کاماپرس، امسال تولید وانت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد در هفت ماه اول سال ۴۶ هزار و ۷۹۷ دستگاه وانت تولید شده است .یعنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۲۲ درصدی داشته است. اما ارزیایی کیفیت وانت های تولیدی نشان می دهد فقط تعداد تولید بیشتر شده و کیفیت هیچ تغییری نداشته و همچنان ثابت باقی مانده است.

با اینکه طبق آمار، وانت‌ها از جمله خودروهایی هستند که ماهانه با تیراژ بالایی تولید می‌شوند اما جنبه کمی داشته و کیفیت آن چندان مورد نظر سازندگان آن‌ها نیست. طبق ارزیابی های انجام شده پنج وانت موفق به اخذ سه ستاره کیفی شده‌اند و یک مدل وانت هم دو ستاره شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

وانت کارا ۳ ستاره وانت آریسان ۲ ستاره

آریاک سفر

براساس ارزیابی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سنجش کیفیت وانت‌های تولیدی در مهرماه سال جاری، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت‌ نیسان ریچ، وانت سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ نیز توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.
در همین سطح قیمتی وانت آریسان هم دو سه از پنج ستاره کیفی را اخذ کرده است.

به گزارش ایسنا این ارزیابی ها نشان می دهد کیفیت وانت‌ها مدت‌هاست که در همین سطح مانده و دیگر وانتی بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نمی‌شود. اینجاست که این سوال پیش می‌آید، آیا تلاش خودروسازان برای افزایش تیراژ می‌تواند سبب شود که از کیفیت آن‌ها و سعی بر ارتقا آن‌ها صرف نظر کرد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز