قیمت پراید وانت در یک قدمی 100 میلیون

نگاهی به بازار خودروهای داخلی حکایت از آن دارد که قیمت پراید وانت (سایپا 151 پلاس) به 99 میلیون تومان رسیده در یک قدمی 100 میلیون تومان قرار دارد.

به گزارش کاما پرس، پراید وانت (سایپا 151 یا سایپا 151 پلاس) از سال 1393 تاکنون به دلیل قیمت مناسب، مصرف اقتصادی در سوخت ، فراوانی قطعات یدکی و… توانسته فروش بالایی داشته و در زورآزمایی با رقیبانش یعنی وانت باردو یا وانت آریسان موفق بوده است.
پراید وانت برای حمل بارهای سبک مناسب است و توانایی زیادی در باربری سنگین ندارد و همین موضوع موجب شده که سایپا 151 بیشتر مورد توجه مغازه داران و سوپرمارکت ها قرار گیرد ولی همچنان زامیاد 24 گزینه اول برای حمل بارهای سنگین و صنایع است.
پراید وانت از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با سایر مدل های پراید ندارد، نمای جلویی این خودرو شبیه به پراید صندوق دار معمولی است؛ سپرها ، کاپوت ، شیشه جلو و آینه ها هم به همان شکل همیشگی هستند.
براساس آمار شرکت سایپا، ابعاد این خودرو به اندازه ابعاد پراید سدان(سواری) است و تنها چند میلی متر که قابل تشخیص نیست، در قسمت طولی، کوتاه تر است.
رشد قیمت پراید وانت

قیمت پراید وانت با تمام ویژگی هایی که نام بردیم به مرز 100 میلیون تومان نزدیک می شود و این درشرایطی است که بررسی روند بازار خودرو در روزهای گذشته هم صعودی بوده است.
به گزارش خبرآنلاین، آن‌گونه که فعالان بازار خودرو می‌گویند، رکود مطلق در بازار حکم‌فرماست و خرید و فروش و معاملات خودرو نزدیک به صفر است.
بنا به این گزارش، پراید ۱۱۱ در بازار با قیمت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ با قیمت ۷۷ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ با قیمت ۸۷ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ پلاس با قیمت ۹۹ میلیون تومان است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز