وقتی لندروور دیسکاوری قطار 100 تنی را یدک می کشد (ویدیو)

وقتی شاسی بلند لندروور دیسکاوری تصمیم می گیرد قدرت نمایی کند و سه واگن لوکس را که بیش از 100 تن وزن دارند روی ریل به دنبال خودش بکشد، همه را انگشت به دهان می گذارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که یدک کشی قطار توسط لندروور دیسکاوری اسپرت در منطقه ای در شمال سوئیس را نمایش می دهد. طول مسیر 10 کیلومتر است و قدرت بی نظیر دیسکاوری برنده نهایی را تعیین می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، با این که توان یدک کشی لندروور دیسکاوری اسپرت 2.5 کیلوگرم یا 2 تن است ولی نسخه دیزلی آن به لطف برخورداری از 430 نیوتن متر گشتاور و نیز فناوری های حفظ تعادل و یدک کشی پیشرفته ای که روی آن نصب شده است توانسته این کار را انجام بدهد. یک سیستم نیمه خودکار برای رانندگی آفرود نیز وجود دارد که به صورت اتوماتیک میزان نیروی خروجی از موتور و نحوه ترمزگیری را نظارت و مدیریت می کند.

به قول معروف، اگر لندروور توان یدک کشی و بیراهه نوردی بالایی نداشته باشد، لندروور نیست و درست به همین خاطر است که دیسکاوری اسپرت به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و فناوری های مربوط به آفرود به بازار عرضه می شود. توانایی تپه نوردی و عبور از رودخانه در لندروور دیسکاوری اسپرت بسیار بیشتر از رقبای اروپایی اش است و همین نکته آن را به خودرویی مناسب برای یدک کشیدن بارهای سنگین و یا سفرهای آفرود تبدیل کرده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : لندروور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز