وعده بی سرانجام وزارت صمت برای توزیع روغن نباتی

لست سکند

روغن نباتی همچنان در بازار کم است و هر مسئولی از یک سازمان مرتبط و غیرمرتبط وعده جبران کمبود روغن در بازار را می دهد، از آخرین وعده ها می توان به وعده امروز وزارت صمت برای سریزشدن روغن نباتی به بازار اشاره کرد.

به گزارش کاماپرس، حدود یک ماهی می شود که روغن نباتی در بازار حکم طلا را دارد و کمیاب شده است، در طول این مدت هم بارها وعده کاهش قیمت و افزایش آن در بازار داده شده است اما همچنان خبری نیست و مردم به دنبال روغن مغازه های سطح شهرها را می گردند.

فروشندگان و مغازه ها هم برای خود بازارسیاه راه انداخته و روغن نباتی را به مشتری های خاص و یا به چند برابر قیمت می فروشند، در برخی موارد هم روغن به شرط خرید چند قلم کالای دیگر و به عبارتی فروش اجباری به مشتری فروخته می شود

معاون امور صنایع وزارت صمت در نشست با انجمن صنایع روغن نباتی ضمن بررسی مهمترین چالشهای پیش روی این صنعت، بر تسریع در تامین ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه تاکید کرد.

وعده تازه

راز آسمان پایتخت

به گزارش خبرآنلاین، مهدی صادقی نیارکی در این نشست با تاکید بر ضرورت تداوم تولید مناسب روغن مورد نیاز صنف و صنعت و خانوار، ضمن قدردانی سریع از اقدمات دولت و انجمن صنفی روغن نباتی برای تامین نیاز بازار در ماه اخیر، خواستار اتخاذ تمهیداتی برای افزایش ذخایر مورد نیاز صنایع روغن نباتی شد.

وی با تشریح وضعیت تولید روغن در سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته افزود: روند تولید با توجه به آمارهای اعلامی مناسب بوده و بازار نباید با کمبودی مواجه باشد.

اخبار مهم روز را بخوانید:

 

معاون امور صنایع وزارت صمت ضرورت تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت را که از مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان در این بخش بود را مورد تاکید قرارداد و مقرر شد پیشنهادات این تشکل تخصصی برای تامین مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز برای واردات روغن خام مورد بررسی قرار گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم صنایع غذایی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز