وضعیت بورس وخیم تر شد/ شاخص کل به کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی می رسد؟

ژیوار

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته هزار و 156 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 303 هزار و 926 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 320 واحد افت داشت و در محدوده 375 هزار و 700 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «میدکو»، «وپاسار» و «فملی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش معاملات روز جاری نیز به مرز 136 هزار و 623 میلیارد تومانی رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 199 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری نیز به سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شستا» و «حبندر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بورس برخلاف چشم انداز روشن چند ماه گذشته، اکنون در آستانه سقوط به کانال جدید 1 میلیون و 200 هزارتایی قرار دارد. کانالی که مدت‌ها است که بازار بورس در آن قرار نگرفته است.

دریان سفر امید

دولت سیزدهم برای حمایت از بورس برنامه‌های زیادی ارائه کرد. اما این بازار طی مدت فعالیت این دولت نتوانست عملکرد مثبتی داشته باشد و اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کند. در صورتی که شاخص کل بورس به محدوده 1 میلیون و 200 هزار واحدی سقوط کند، وضعیت بازار و معاملات آن بسیار وخیم خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهم سدشت

شرکت صنایع سیمان دشتستان با نماد سدشت در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 915 میلیارد و 780 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های توسعه سرمایه و صنعت غدیر، سیمان داراب و سیمان سپاهان، عمده سهام سدشت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز