وام 450 میلیونی با سود 12 درصد و اقساط 22 ماهه برای یک کسب وکار شاد

وام ارزان قیمت
ژیوار

به پیشنهاد اتاق اصناف و تائید کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا وام تا سقف 450 میلیون تومان با سود 12 درصد و اقساط 22 ماهه به صاحبان یکی از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت می شود.

به گزارش کاماپرس، آسیب و خسارت کرونا و پیامدهای آن بر کسب وکارهای کشور بر کسی پنهان نیست و دولت تلاش می کند بخشی از این خسارت ها را از طریق پرداخت تسهیلات کم سود و ارزان جبران کند.

جدیدترین خبر حوزه تسهیلات بانکی را بخوانید:

اصناف مختلف از کرونا متحمل خسارت شده اند اما یکی از اصنافی که به شدت تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و با تعطیلی و رکود سنگین مواجه شده ، صنف تالارهای پذیرایی است. این صنف در تازه ترین تصمیمات دولت مشمول دریافت وام تا سقف 450 میلیون تومان شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم درباره تسهیلات و وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

دریان سفر امید

بنا به گزارشی که ایسنا آن را منتشر کرده مبلغ وام در نظر گرفته شده برای مالکان تالارهای پذیرایی و فعالان این کسب وکار طبق مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به این شرح است:

گروه 1: حداکثر مبلغ تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان برای مساحت تا ۲۰۰ متر مربع (فضای سالن) / مساحت برای تا ۴۰۰ متر مربع (باغ تالار)

گروه 2: حداکثر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای مساحت ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر مربع (فضای سالن) / مساحت برای بازه ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع (باغ تالار)

گروه 3:حداکثر مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای مساحت ۵۰۰ متر مربع و بیشتر(فضای سالن) / مساحت بازه ۱۰۰۰ متر مربع و بیشتر(باغ تالار)

خبرهای مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

جزئیات سود و اقساط وام 450 میلیونی

تسهیلات این دستورالعمل طی عقد مرابحه عام به صورت یک مرحله‌ای با نرخ ۱۲ درصد و اقساط ۲۰ ماهه پرداخت می‌شود. مدت سه ماه نیز برای بازپرداخت قسط اول این تسهیلات پس از اخذ آن، تنفس محاسبه و اعمال خواهد شد که مجموعاً دوره اقساط ۲۲ ماه خواهد بود.

بر این اساس، متقاضیان اخذ تسهیلات بانکی باید تا پایان شهریور ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه کارا (وزارت کار)، به نشانی اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir ضمن  ثبت نام، اطلاعات لازم را بر اساس فرم‌های مربوطه تکمیل کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام 450 میلیونی با سود 12 درصد و اقساط 22 ماهه برای یک کسب وکار شاد

  1. مهر گفته:

    خدا شاهده خودتونو گرفتید یا مارو …بنده آب دادید رفته
    چطوری طرف مذهبی 23تومن حداقل پس بده
    صدا سیما ک باید طبق قوانینش کار کنی

  2. حسین گفته:

    بزارید این تالارها ورشکست کنند اینها خودشون باعث ورشکستگی خیلی ها شده اند چقدر عکاس و فیلمبردار رو بدبخت کردن الهی خدا حقشونو بزاره کف دستشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز