خواننده لوس آنجلسی جنجالی در 48 سالگی درگذشت(جزئیات)

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها شهرام کاشانی یکی از خوانندگان لوس آنجلسی که چهره ای جنجالی بود و هر از چندی اخبار و شایعاتی از اعتیاد و حاشیه های دیگر او در فضای مجازی منتشر می شد، در 48 سالگی درگذشت.

به گزارش کاماپرس، شهرام کاشانی از خواننده های لوس آنجلسی که مدتها درگیر حواشی مختلف بود، روز چهارشنبه 6 مردادماه 1400 درگذشت.

خبر آنلاین با پوشش این خبر نوشت؛ شهرام کاشانی ، که سال ها از بیماری کبدی رنج می برد، پس از بستری شدن در بیمارستان و ابتلا به کرونا، در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

به نوشته این سایت، شهرام کاشانی ، خواننده پاپ ایرانی که مقیم خارج از کشور بود، عصر امروز در بیمارستانی در استانبول درگذشت.

راز آسمان پایتخت

این خواننده که متولد ۱۳۵۳ بود، چندی پیش برای درمان مشکلات کبدی در بیمارستان آجی بادام استانبول بستری شد که پس از ابتلا به کرونا، مدتی را در کما به سر می‌برد.

کاشانی در گذشته به داشتن روحیه متمرد و سرکش و به “اهل حال و پارتی بودن” معروف بوده است و خود در بعضی مصاحبه های تلویزیونی اعتراف کرده بود که در زندگی شخصی خود و گاه در روی صحنه از مشروبات الکلی استفاده زیاد می کرده است.

وی زمانی که نوجوانی بیش نبود ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده و با تسلط بر زبان ترکی چند سالی را به اقامت در این کشور گذراند. سپس در سن 18 سالگی شروع به کار خوانندگی کرده و سه سالی را در شهر دبی به کار خوانندگی پرداخت و سپس به لس آنجلس مهاجرت کرد

شهرام کاشانی، از سال ۱۳۷۰ در لس‌آنجلس فعالیت خود در عرصه موسیقی پاپ آغاز کرد و تا سال ۱۳۸۵، هشت آلبوم منتشر کرد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

شهرام کاشانی

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خواننده لوس آنجلسی جنجالی در 48 سالگی درگذشت(جزئیات)

  1. سوته دل گفته:

    عاقبت بیماری اعتیاد(الکل هم یک نوع ماده مخدر هست) زندان. تیمارستان ومرگ هست. شهرام کاشانی هم به عاقبت مرگ گرفتار شد. کرنا شایعه هست دوست آهنگ سازش، در کلیپی واضح توضیح داد که سه روز گم شده بود وبعد از سه روز در بیمارستان پیداش کردن که فوت کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز