وام خرید محل کار را از کدام بانک بگیریم؟

این روزها به دلیل تورم شکل گرفته خرید ملک، به خصوص تجاری، در هر شهری بسیار دشوار است. قاعدتا پرداخت اجاره بها هم با این روند رشد قیمتی به صرفه نیست و افراد تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای کسب و کار خود یک ملکی بخرند. ولی برای خرید املاک تجاری نمی‌توان تنها به منابع مالی شخصی اکتفا کرد، در حال حاضر تعدادی از بانک‌ها در قالب‌های گوناگون تسهیلاتی را برای خرید املاک ارائه می‌دهند که متقاضیان امکان استفاده از آن را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به شرایط حال حاضر کشور، در صورتی که فردی کارفرما باشد، بهتر است مکان کار خود را خریداری کند. در واقع این کار باعث می‌شود تا بار هزینه‌های ثابت کمتر شده و سود بیشتری به دست بیاید. اما برای خرید املاک تجاری نقدینگی زیادی لازم است. بانک‌ها برای خرید املاک تجاری گزینه کمکی مناسبی هستند.

تسهیلات ارائه شده از سوی برخی بانک‌ها شاید بار مالی را برای خرید محل کار کمتر ‌کند. اما افرادی که قصد دریافت وام خرید واحدهای تجاری را دارند باید یکسری شرایط حداقلی داشته باشند. شرط اساسی برای دریافت هر نوع وامی درباره خرید واحدهای تجاری، داشتن جواز کسب یا مجوز فعالیت است که متقاضیان باید به تسهیلات دهنده ارائه دهند. در حال حاضر بانک‌های پارسیان و سینا، در قالب‌ عقود مشارکتی و با شرایط مختلف، به متقاضیان این تسهیلات را ارائه می‌دهند. در ادامه شرایط هر یک از این بانک‌ها به صورت اختصاصی بررسی و برای خوانندگان ارائه می‌شود؛

اخبار وام های بانکی به‌روز را بخوانید:

آریاک سفر

تسهیلات واحد تجاری بانک پارسیان

واحدهای خدماتی دارای مجوز فعالیت برای تامین محل کار خود می‌توانند از تسهیلات مشارکت مدنی خرید واحدهای خدماتی بانک پارسیان استفاده کنند. دفاتر وکالت، مطب، اسناد رسمی، ازدواج و طلاق، دفتر روزنامه و مجله و دفاتر مهندسی که مجوز فعالیت در واحدهایی با کاربری مسکونی، دارایی موقعیت تجاری، را دارا باشند، امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

حداکثر وام خرید مغازه بانک پارسیان تا 70 درصد ارزش ارزیابی ملک سقف ضوابط تجاری این مجموعه است. معمولا بازپرداخت وام خرید ملک تجاری بانک پارسیان، هفت ساله بوده و اقساط وام آن به صورت ماهیانه به بانک داده می‌شود. این بانک در قالب مشارکت مدنی هم به متقاضیان خرید واحدهای تجاری تسهیلات ارائه می‌دهد. البته برای خرید واحدهای تجاری با این روش، مبلغ تسهیلات حداکثر 75 درصد ارزش ارزیابی ملک است. در این روش هم مدت زمان بازپرداخت تسهیلات هفت ساله بوده و اقساط باید به صورت ماهیانه به بانک داده می‌شوند.

تسهیلات خرید ملک بانک سینا

متقاضیان دریافت وام خرید محل کار بانک سینا باید یک سند ملکی را به نام خودشان برای بانک ارائه داده و در رهن آن بگذارند. این افراد باید توانایی خرید همزمان ملک و سرقفلی را داشته باشند. معمولا اعتبارسنجی مشتریان متقاضی این وام و ارزیابی وثیقه‌های آن‌ها توسط بانک انجام می‌شود.

این نوع تسهیلات بانک سینا در قالب عقد مشارکت مدنی است و مبلغ آن حداکثر تا سقف 70 درصد بهای کارشناسی ملک موردنظر البته براساس اعتبارسنجی لازم و تایید توان مالی مشتری پرداخت می‌شود. بازپرداخت اقساط وام هم در 60 مرحله مساوی و به شکل ماهیانه صورت می‌گیرد.

مرتبط با : بانک پارسیانبانک سینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز