وام 250 میلیون تا 450 میلیون تومانی برای متقاضیان مسکن ملی

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، سقف تسهیلات مسکن بر اساس مناطق مختلف شهری و روستایی را اعلام کرد. طبق اعلام محمود محمودزاده تسهیلات این پروژه براساس قیمت تمام شده مسکن در مناطق مختلف تعیین می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد گذشت هفت روز از آغاز ثبت نام در سایت طرح جهش مسکن ملی، معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات تسهیلات پروژه جهش تولید مسکن را بیان کرد. به گفته محمودزاده، سقف وام جهش تولید مسکن در شهر تهران 450 میلیون تومان و در کلان شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت تقریبا 400 میلیون تومان است. مبلغ این تسهیلات در مراکز استان‌ها 350 میلیون و در سایر شهرها هم 300 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

این مقام مسئول سقف وام روستاها را 250 میلیون تومان اعلام کرده که البته عرف این تسهیلات در مناطق روستایی 200 میلیون تومان شده اما برای موارد خاص تا 250 میلیون تومان هم اعطا می‌شود. این مبالغ توسط وزارت راه و شهرسازی برای مناطق مختلف درنظر گرفته شده که باید شورای عالی مسکن هم موافقت خود را با این مبالغ اعلام کند. البته محمودزاده مبلغ اقساط این وام و دیگر موارد مربوط به آن را بیان نکرده است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

سهم تهران از گام اول طرح مسکن ملی

ثبت نام نهضت ملی مسکن تا پایان آبان ماه ادامه دارد و تاکنون بیشتر از 530 هزار نفر برای این پروژه ثبت نام انجام داده‌اند.

طبق اعلام قبلی وزارت راه درباره ثبت نام جهش مسکن، برای متقاضیان تعدادی از شهرها در نواحی مجاور تامین زمین انجام شده و آن‌ها در بازه زمانی مشخص امکان ثبت نام را دارند. یعنی برای مستاجرانی که در شهرهای تهران هستند، در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و دو شهر پاکدشت و رباط کریم تامین زمین شده است. بنابر اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، سهمیه این استان در فاز اول طرح ملی مسکن 14 هزار و 488 واحد است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام 250 میلیون تا 450 میلیون تومانی برای متقاضیان مسکن ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز