همه آنچه باید درباره گروه ایساتیس بدانید

لست سکند

گروه صنعتی ایساتیس، به منظور انتقال تازه‌ترین تکنولوژی روز ایتالیا و با هدف تعهد به توسعه صنعت ملی در حیطه محصولات گرمایشی و سرمایشی، در سال 1387 تولید محصولات خود را آغاز کرد. این شرکت خیلی زود توانست با تلاش گروهی از کارکنان جوان، فعال و متخصص ایرانی محصولات پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی، حوله‌ای و کولر گازی اسپلیت دیواری را با کیفیتی مرغوب و متفاوت، وارد عرصه تولیدات صنعتی داخلی کند. این امر شروع راهی بود که گروه صنعتی ایساتیس در آن قدم گذاشت و توانست به مقصد خود نزدیکتر شود.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره گروه صنعتی ایساتیس می‌پردازد که مطالعه آن به تولیدکنندگان تاسیسات حوزه ساختمان و عمران توصیه می‌شود؛

۱. ایساتیس برای پاسداشت فرهنگ و عناوین ایرانی، نام تاریخی شهر یزد را برای این مجموعه انتخاب کرد. دلیل دیگر انتخاب این نام، نکوداشت سرزمینی است که خواستگاه تفکر و راه‌اندازی این شرکت بوده است.

۲. خط دوم تولید پکیج شوفاژ دیواری در سال 1390 تاسیس شد و توانست عنوان واحد تولیدی برتر از طرف خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران را از آن خود کند. همچنین لوح و تندیس از وزیر وقت صنعت را دریافت کرده است.

۳. گروه صنعتی ایساتیس، در سالهای 96-97، خط تولید منبع انبساط پکیج شوفاژ دیواری و خط تولید کولرگازی اسپلیت را راه اندازی کرد. همچنین این شرکت در سال 94، خطوط تولید تمام رباتیک رادیاتور پانلی را توسط معاون اول رئیس جمهور وقت، افتتاح کرد و تندیس نکوداشت یک دهه فعالیت را از آن خود کرد.

راز آسمان پایتخت

۴. ایساتیس در سال 93، خط رنگ قطعات پکیج شوفاژ دیواری، تکمیل پروژه عظیم خطوط تولید تمام رباتیک رادیاتور پانلی را انجام داده و عنوان تولیدکننده برتر جوان در سطح ملی را به دست آورده است. این شرکت در سال 92 طرح توسعه فاز سه تولید کولرگازی را انجام داده و عنوان تولیدکننده برتر جوان در سطح ملی را به دست آورده است.

۵. گروه صنعتی ایساتیس دارای گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت، پنجمین فستیوال مدیران و محصولات ایرانی، ثبت اختراع، هفتمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، واحد تولیدی برتر جشنواره مدیران و تولیدکنندگان، تعهد به تعالی است و تقدیرنامه دومین همایش طرح ملی سپاس را به دست آورده است.

۶. سایر برندهای این شرکت آکروس، فرارا، واگر، ایکاروس و سیمات هستند.

۷. رضایت مشتریان و شنیدن پیشنهادات مصرف کنندگان به منظور پیشرفت محصولات همیشه جزء اولویت‌های اصلی گروه صنعتی ایساتیس بوده است و به همین منظور، واحد مشتریان گروه صنعتی ایساتیس به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و دریافت نظرات مشتریان است.

مرتبط با : ایساتیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز