های وب و 11 سهم دیگر در صدر نمادهای سودآور امروز بورس

سهام شرکت داده ‌گستر عصر نوین که با نماد های وب در بورس معامله می شود به همراه 9 سهم دیگر امروز سه شنبه 23 دی ماه 1399 بیشترین سود را نصیب سهامداران خود کردند و این در حالی بود که بازار سهام با ریزش سنگین 40 هزار واحدی ، سرمایه گذاران بورسی را شوکه کرد.

به گزارش کاماپرس، کمتر کسی تصور می کرد امروز بازار سهام به این شدت منفی شود و شاخص کل 40 هزار واحد از جایگاه خود عقب بنشیند. این ریزش سنگین در حالی اتفاق افتاد که دیگر نمی توان از فروش های هیجانی سخن گفت چرا که سهامدارانی که فروش های هیجانی را رقم می زدند مدتهاست از بازار سرمایه کوچ کرده اند.

فضای شبکه های اجتماعی و کانال های بورسی یکپارچه لبریز از پیام ها و پست های اعتراضی و کامنت های سهامداران ناراضی و خشمگینی است که به وضعیت نامطلوب بازار و از دست رفتن سرمایه خود اعتراض دارند. برخی کامنت های منتشر شده در این کانال ها حقیقتا تامل برانگیز است چرا که نویسندگان آنها سهامدارنی هستند که با تشویق و اطمینان بخشی های دولتمردان سرمایه خود را به بورس آورده اند.

برای مثال کاربر یکی از کانال های پرمخاطب بورسی نوشته است؛ شما را به خدا قسم می دهم صدای ما را به مسئولان برسانید.هر چه پس انداز داشتيم سهام پالايش خريديم و حالا قیمت آن از 10 هزار تومان به حدود 6 هزار تومان رسیده است. مگر آقایان مسئول نگفتند این سهام سود آور است؟ ما شکایت خود را به کجا ببریم؟

در بازار سراسر قرمز رنگ امروز تک سهم هایی هم بودند که با صف خرید میلیاردی و بازدهی و سود مطلوب روبرو شدند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

آریاک سفر

1. های وب

در صدر نمادهای سودآور امروز «های وب» قرار داشت که سنگین ‌ترین صف خرید بازار به ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان برای سهام آن تشکیل شد.

2. کسرا

نماد «کسرا» نیز امروز سود و بازدهی خوبی به سهامداران خود رساند و صف خریدی به ارزش ۴۵ میلیارد تومان برای این نماد تشکیل شد.

3. پارند

سومین نمادی که در بازار امروز با صف خرید و بازدهی مطلوب کار خود را به پایان رساند نماد «پارند» بود. این نماد در بازار سه شنبه 23 دی ماه با صف خریدی به ارزش ۴۱ میلیارد تومان در رتبه سوم صف های خرید قرار گرفت و سهامداران خود را خوشحال کرد.

نمادهای سیتا، فلوله، دشیمی، خموتور، زرین، رافزا، غگیلا ،سپیدار و چخزر نیز نمادهایی بودند که امروز با صف خرید قابل توجه در بازار مواجه شدند و رتبه چهارم تا یازدهم سودآورترین نمادهای بازار سهام – در روزی که از نظر ریزش جزو روزهای کم نظیر بازار سرمایه بود – از آن خود کردند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : های وب
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز