سود شستا و یک خُلف وعده بزرگ/ پاسکاری سهامداران از سامانه سجام به بانک رفاه

سهام شستا امروز دوشنبه 22 دی ماه 99 برای دومین روز متوالی مثبت بود و سهامداران را به افق پیش روی این سهم امیدوار کرد اما برخی سهامداران این نماد مهم بورسی از خلف وعده ای که در پرداخت سود شستا انجام شد، گله‌مند شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، سهام شستا امروز در حالی که بازار بورس کم فروغ بود و شاخص کل بازار 5 هزار واحد کاهش داشت به درخشش خود که از روز گذشته آغاز شده بود ادامه داد و 4/96 درصد مثبت خورد.

افزایش قیمت 2 روز متوالی شستا می تواند روند این سهام را در روزهای آینده نیز تغییر دهد چرا که بر اساس گزارش هایی که تاکنون از وضعیت این هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه آن منتشر شده، شستا جزو نمادهای بنیادی و ارزنده بورس به شمار می رود. این موضوعی است که از چشم سهامداران و سرمایه گذاران بورس نیز دور نمانده و افق پیش روی این نماد با خوش بینی نگریسته می شود.

در این بین برخی سهامداران شستا از خلف وعده ای که در مورد پرداخت سود شستا روی داده گله‌مند شده اند. شستا 23 مهرماه امسال با ارسال نامه به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس اوراق بهادار درباره نحوه پرداخت سود شستا به سهامداران این هلدینگ اظهار کرده بود که سود سهامداران حقیقی این هلدینگ که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹از طریق این سامانه انجام می شود.

ضمنا در این نامه ذکر شده بود آن دسته از سهامداران حقیقی شستا نیز که فاقد سجام هستند از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹ با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران، با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری، سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

آریاک سفر

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

چرا سود برخی سهامداران شستا از سامانه سجام پرداخت نشد؟

با این وجود سود سهام بسیاری از سهامداران شستا که در سامانه سجام دارای شناسه بوده اند، از طریق این سامانه به حساب آنها واریز نشد و این امر انتقاد آنها را در پی داشته است. تجارت نیوز امروز در این باره نوشته است که با وجود شیوع همه گیری بیماری کرونا، نماد شستا سود سهامداران خود را با مراجعه حضوری از طریق بانک رفاه پرداخت می‌ کند.

این سایت تصویری از اطلاعیه ای را نیز منتشر کرده که بر اساس آن به اطلاع سهامداران شستا رسیده است؛ اشخاصی که سامانه سجام سود آنها را به حسابشان واریز نکرده از تاریخ ۱۵ آذر ماه می توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه سراسر کشور با ارائه کارت ملی و کد سهامداری نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

مشخص نیست چرا سامانه سجام سود سهامداران شستا را به حساب آنها واریز نکرده و توضیحی در این باره از سوی مسئولان این سامانه و همچنین مدیران شستا منتشر نشده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سود شستا و یک خُلف وعده بزرگ/ پاسکاری سهامداران از سامانه سجام به بانک رفاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز