نکاتی برای استفاده بهتر از گوشی گلکسی زد فولد 4 (Z Fold4)

امسال گوشی‌های تاشو زد فولد روانه بازار شدند که امکانات بسیار گسترده‌ای دارند که اطلاع از آنها کاربری بیشتری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش کاماپرس، استفاده از نکات و ترفندهای کاربردی سبب می‌شود تا کاربران تجربه‌ای کامل‌تر و استفاده حداکثری از گوشی زد فولد 4 را داشته باشند که در ادامه به این نکات اشاره خواهد شد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

یکی از امکانات این گوشی موبایل قلم S Pen  است تا کاربران به راحتی و طبیعی‌تر نوشتن را تجربه کنند. گفتنی است با این قابلیت می‌توان دستنوشه‌ها را نیز به متن تبدیل کرد. برای استفاده از این قابلیت می‌توان در صفحه کیبورد با ضربه زدن بر روی سه نقطه handwriting را فعال کرد.

آریاک سفر

این گوشی موبایل کاملا یکدست عرضه شده و همین امر سبب شده تا دوربین در بریدگی و روزنه‌ای قرار نگیرد و دوربین 10 مگاپیکسلی این مدل تصاویر سلفی شفاف و واضحی را ثبت کند.

قابلیت Flex Mode این گوشی موبایل سبب شده تا در حالت میانه قرار بگیرد و فرد می‌تواند بدون نیاز به نگهداشتن گوشی با دست، با قراردان آن در سطحی صاف تماس ویدئویی را انجام دهد.

 

دیگر ویژگی  زد فولد انجام همزمان چند کار است که برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید به تنظیمات رفت سپس Advanced Features را انتخاب و با ضربه بر روی Labs گزینه Multi Window for all apps را فعال کرد. برای این کار تنها کافیست دو انگشت را از چپ به راست کشید تا نمایشگر 7.6 اینچی به دو قسمت تقسیم شود.

نمایشگر گلکسی زد فولد 4 به ویژگی Continutiy تجهیز شده که زمان کار با اپلیکیشن درصفحه نمایش اصلی می‌توان پس از بستن گوشی ادامه آن را بر روی صفحه نمایش کاور انجام داد. برای فعال کردن این قابلیت می‌توان در قسمت تنظیمات Display گزینه Continue apps on cover screen را انتخاب کرد.

شخصی‌سازی، دیگر ویژگی این گوشی موبایل است که با آن می‌توان استفاده حداکثری از گوشی را داشت. با این امکان کاربر می‌تواند نوتیفکشن‌ها را به صورت دلخواه تنظیم کند.

گفتنی است در این گوشی گلکسی کاربران می‌توانند در قسمت پایین صفحه به آخرین اپلیکیشن‌های باز شده دسترسی داشته باشند.

با تغییرات کوچک همچنین می‌توان پاسخ‌دهی گوشی موبایل را سریع‌تر از حد معمول کرد. برای این کار فقط کافیست گزینه Advanced Features را انتخاب کرده و وارد Motions and gestures شد. گزینه‌های زیادی در این بخش وجود دارد تا کابر تجربه کاربری خود را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز