نوع جدید کرونا قیمت طلا را بالا برد!

لست سکند

امروز قیمت‌ طلا در بازار داخلی و جهانی بالا رفت. هر گرم طلای 18 عیار بازار ایران که تا قبل از تعطیلات با قیمت یک میلیون و 56 هزار تومان معامله می‌شد، اکنون با 6 هزار و 700 تومان رشد قیمتی در بازار به فروش می‌رسد. برای خرید یک مثقال طلای 18 عیار هم باید 4 میلیون و 608 هزار تومان هزینه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و ارز اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه امامی نیز امروز با افزایش 0/04 درصدی نسبت به روز قبل، 10 میلیون و 705 هزار تومانی شد. تعطیلات پنج روزه ایران که برای کاهش یا حداقل کنترل موارد ابتلا به کووید 19 از سوی دولت تعیین شده بود، نه تنها به کاهش آمار بیماران کرونایی کمکی نکرد، که ظاهرا باعث رشد نرخ طلا به عنوان یک دارایی امن نیز شده است. درست مثل اتفاقی که در بازار جهانی طلا رخ داد.

راز آسمان پایتخت

قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نسبت به دو روز گذشته رشدی 0/43 درصدی داشته و به نرخ هزار و 810 دلاری رسیده است. بنا به گفته استفن اینس، عضو شرکت مدیریت دارایی اس.پی.آی، در شرایط گسترش ویروس کرونا و نامشخص بودن پایان آن، تقاضا برای خرید طلا که دارایی باامنیت بالا محسوب شده، افزایش پیدا می‌کند. نوع دلتای ویروس کرونا در یک هفته اخیر تاخت و تاز زیادی در چهار قاره دنیا به راه انداخته و دوباره شرایط اقتصادی را بحرانی کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز