نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی برگزار می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از تاریخ 25 تا 28 آبان ماه از ساعت 10 صبح الی 6 عصر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌سازی‌ها، تقویت روحیه تولیدکنندگان، کمک به ارتقا درآمدهای ارزی، آشنایی با تجارت بین‌الملل توسعه صادرات غیرنفتی کشور، رشد و توسعه بازار کالاهای داخلی و همچنین ترغیب بازار داخلی برای رقابت و شناخت از قابلیت‌های بازار دنیا، در 25 آبان‌ماه به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گروه کالایی بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی

از گروه‌های کالایی این نمایشگاه می‌توان به لوازم آشپزخانه، ظروف چینی، لوازم برقی خرد، لوازم برقی بزرگ، ظروف و تفلون، اجاق گاز و هود اشاره کرد. همچنین انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی مانند یخچال، فریزر، سماور، آبگرمکن نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

آریاک سفر

از دیگر گروه‌های کالایی حاضر در این رویداد می‌توان به انواع محصولات صوتی و تصویری مانند تلویزیون، ضبط صوت، رادیو و … اشاره کرد. انواع ماشین‌های ظرفشویی، لباسشویی و … نیز از دیگر محصولات عرضه شده در این نمایشگاه هستند.

سبد محصولات این نمایشگاه شامل جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری و … نیز می‌شود. همچنین در این نمایشگاه انواع قطعات مثل الکتروموتو، شیرکنترل، شیرآلات، رگلاتور و… نیز به نمایش درخواهد آمد.

لیست شرکت‌کنندگان نمایشگاه

گفتنی است شرکت‌هایی مانند لوازم خانگی عالی نسب، آذر فرانسوی سحر، ویستا مهر سپاهان، بلور گمین، زرین کالای گلستان(هیرکانیا) و گروه تولیدی و صنعتی مبتکران از جمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه خواهند بود.

همچنین امپرلند، بهارکالای سپاهان، بازرگانی بهارکالا، پلار، گروه بازرگانی ساتراپ ثقفی، آدران صنعت عهدی نیز ثبت نام خود را برای حضور در این رویداد قطعی کرده‌اند. شرکت‌های فولاد امیرکبیرکاشان، تکنام پارس دامون، بازرگانی تجارت بین‌الملل علوی‌امین(لایونزا)، نیلو برادران خیری، گل‌آسای سرما (دی‌پوینت)، کارا نوین پلاست و پردیس خزر نیز از دیگر شرکت کنندگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هستند.

لازم به ذکر است انجمن صنایع لوازم خانگی با سابقه بیست نوبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در حوزه صنعت نقش به سزایی داشته و تنها تشکل ملی صنعت لوازم خانگی کشور است.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز