نرخ سکه روی 12 میلیون تومان ثابت ماند

رشد قیمت سکه و طلا با توجه به ادامه روند افزایش نرخ دلار و اونس امروز هم ادامه پیدا کرد. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 3 هزار تومان بالا رفته و به مرز یک میلیون و 205 هزار و 800 تومان رسیده است. نرخ سکه هم همچنان رو به افزایش بوده و با رشد 80 هزار تومانی در مقایسه با دیروز، در مرز 12 میلیون و 230 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عبور قیمت سکه از مرز 12 میلیون و 200 هزار تومانی شرایط برای افزایش قیمت این فلز گرانبها فراهم خواهد شد. تحلیلگران فنی عنوان کرده‌اند که عبور نرخ سکه از کانال 12 میلیون تومانی باعث رشد خرید در بازار این فلز گرانبها شده است. به باور برخی از تحلیلگران، در صورتی که قیمت سکه بالای محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی قرار بگیرد و در آن تثبیت شود، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد. اما برگشت سکه به زیر این محدوده قیمتی، زمینه افت نرخ آن را تا مرز 12 میلیون تومانی فراهم خواهد کرد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

رشد نرخ اونس ادامه دارد؟

در حال حاضر نرخ اونس هم با وجود کاهش 1.59 درصدی نسبت به دو روز گذشته همچنان بالای محدوده هزار و 800 دلاری قرار دارد. این مرز قیمتی برای اونس مهم تلقی می‌شود، اکنون نرخ اونس در محدوده هزار و 816 دلاری قرار گرفته است. اگر اونس طلا بتواند با سیگنال‌های هفته جاری به بالای کانال هزار و 835 دلاری برسد، پتانسیل افزایش تا محدوده هزار و 850 دلاری را هم دارد. این محدوده برای بازار سکه و طلای تهران هم حائز اهمیت است زیرا نوسانات آن را بسیار کاهش خواهد داد.

سیگنال‌های مهم این هفته که روند کاهش یا افزایش نرخ اونس را مشخص می‌کنند، انتشار شاخص قیمت تولید کننده آمریکا، آمار مهم تورم و متقاضیان بیکاری ایالات متحده است.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز