نرخ سکه در دوربرگردان! / قیمت دوم مهر 1401

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 1.24 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 312 هزار و 200 تومان رسید. اما نرخ سکه نسبت به پنج شنبه گذشته 64 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 14 میلیون و 359 هزار تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس با قیمت دلار همگام شد و هر دو در مدار نزولی حرکت کردند. براساس اخرین اطلاعات، نرخ اونس نسبت به روز قبل 3.39 درصد کم شد و به مرز هزار و 644 دلاری رسید. با این وجود تنها نرخ سکه به این کاهش قیمتی واکنش نشان داده و قیمت هر گرم طلای 18 عیار از مواضع بالای قیمتی خود عقب نشینی نکرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل نرخ سکه در روزهای آینده

از آنجایی که نرخ دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته کاهشی شد، همین موضوع سبب شد تا عده‌ای از سکه بازان روند بازار روز جاری را نزولی پیش بینی کنند. امروز قیمت نیم سکه نسبت دو روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون تومانی معامله شد. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه قبل بدون تغییر باقی ماند و در محدوده 5 میلیون تومانی توقف کرد. قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز نسبت به دو روز قبل بدون تغییر در همان محدوده 2 میلیون و 950 هزار تومانی باقی ماند.

هم اکنون اغلب تحلیلگران بازار طلا و سکه معتقدند در صورتی که بازار ارز به دست معامله گران افزایشی بیفتاد، امکان رشد نرخ دلار و در پی آن سکه وجود دارد. برخی نیز معتقدند حتی در صورت رشد نرخ دلار، امکان رشد نرخ سکه دور از انتظار است. زیرا حباب سکه به مقدار قابل توجهی رشد کرده و این موضوع احتمالا مانع از افزایش بیشتر قیمت آن خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز