کاهش نرخ سکه تحت تاثیر قیمت دلار

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 9 هزار و 200 تومان بالا رفت و در محدوده 1 میلیون و 315 هزار و 700 تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه در مقایسه با دیروز 102 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 14 میلیون و 173 هزار تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.72 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 676 دلاری رسیده است. اما گروهی به این رشد قیمتی خوشبین نیستند و معتقدند با توجه به افزایش نرخ بهره، امکان کاهش قیمتی این فلزگرانبها امکان پذیر است. با این حال بازار سکه بیشتر به نرخ دلار توجه داشت و همین امر سبب شد تا قیمت انواع این فلزگرانبها کاهش پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دیدگاه تحلیلگران درباره نرخ سکه

هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 0.62 درصد کم شده و به مرز 7 میلیون و 950 هزار تومان رسیده است. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 60 هزار تومان کم شده و در محدوده 4 میلیون و 940 هزار تومانی قرار دارد. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 10 هزار تومان کم شده و با نرخ 2 میلیون و 940 هزار تومانی معامله می‌شود.

از دیدگاه تحلیلگران فنی، قیمت سکه با از دست دادن مرز حساس 14 میلیون و 200 هزار تومانی، احتمالا کاهش بیشتر پیدا خواهد کرد. به باور این گروه، در صورتی که قیمت سکه پایین کانال 14 میلیون و 200 هزار تومانی باقی بماند، امکان عقب نشینی آن تا مرز 13 میلیون و 800 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. امروز ارزش ذاتی سکه به مرز 12 میلیون و 434 هزار تومان رسید. با توجه به قیمت معاملاتی این فلزگرانبها، حباب آن در محدوده 13 درصدی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز