نرخ سکه باز هم در کانال 14 میلیونی قرار گرفت

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز پیش 0.97 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 348 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه امامی نیز امروز در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.51 درصد کاهش پیدا کرد و 14 میلیون و 965 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس برخلاف قیمت دلار بالا رفت و در محدوده هزار و 645 دلاری قرار گرفت. با این حال سرمایه گذاران نسبت به آینده این فلزگرانبها چندان امیدوار نیستند. با کاهش قیمت اونس و پایین رفتن آن از محدوده هزار و 650 دلاری، تحلیلگران امیدواری چندانی نسبت این فلزگرانبها در کوتاه مدت ندارند. علت اصلی این عدم امیدواری به سیاست‌های سخت گیرانه بانک مرکزی آمریکا بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

همین ریزش قیمت اونس و رسیدن آن به پایین محدوده هزار و 650 دلاری کافی بود تا دل نگرانی معامله گران سکه بیش از پیش شود. به نظر کارشناسان، این کاهش نرخ اونس به همراه افت قیمت دلار سبب شده تا انتظارات کاهشی در بازار تقویت شوند.

آریاک سفر

آیا نرخ سکه در کانال 14 میلیونی باقی خواهد ماند؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز پیش تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 250 هزار تومانی باقی ماند. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل ثابت باقی ماند و با همان نرخ 5 میلیون و 250 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز پیش بدون تغییر ماند و همان محدوده 3 میلیون و 60 هزار تومانی را حفظ کرد.

برخی تحلیلگران معتقدند با کاهش قیمت طلای جهانی، ارزش ذاتی سکه امامی افت کرده و همین امر احتمالا باعث ثبات نرخ این فلزگرانبها در محدوده کانال 14 میلیون تومانی خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز