نرخ سکه از رشد بازماند!/ کاهش دوباره قیمت طلا

لست سکند

بازار طلا و سکه با توجه به شرایط این روزهای ایران دچار نوسان است. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 0.19 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 357 هزار تومانی رسید. نرخ سکه امامی نیز در روز جاری نسبت به سه شنبه 0.32 درصد افت پیدا کرد و در محدوده 14 میلیون و 922 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.05 درصد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 670 دلاری رسید. قیمت اونس نسبت به هفته‌های گذشته نوسان کمتری داشت و به نظر این مسئله مربوط به کاهش حساسیت سرمایه گذاران نسبت به سیاست‌های فدرال رزرو است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز پیش 20 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 8 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با سه شنبه 20 تومان رشد داشت و 5 میلیون و 200 هزار تومان شد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز قبل 12 هزار تومان کم شد و در محدوده 3 میلیون و 50 هزار تومانی توقف کرد.

راز آسمان پایتخت

دیدگاه‌های مختلف درباره کاهش نرخ سکه

اغلب فعالان بازار سکه نسبت به رشد قیمتی این فلزگرانبها چندان امیدوار نیستند و معتقدند رشد نرخ این فلزگرانبها به یک شوک بزرگ احتیاج دارد. به نظر برخی از سکه بازان، رشد زیاد قیمت سکه و رد شدن از مرز قیمتی 15 میلیون و 500 هزار تومانی به افزایش قیمتی قابل توجه دلار بستگی دارد.

گروهی دیگر توقف رشد نرخ سکه را به حباب این فلزگرانبها ربط می‌دهند. به نظر این گروه تا زمانی که ارزش ذاتی و نقدی سکه زیاد باشد و حباب سکه بالا برود، امکان رشد قیمتی این فلزگرانبها وجود ندارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز