عقب نشینی نرخ سکه به کانال 14 میلیونی/ قیمت روز طلا 17 مهر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 7 هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 366 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه نیز نسبت به روز قبل 29 هزار تومان کم شد و در محدوده 14 میلیون و 904 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس با قیمت دلار همگام شده و روی فلزات گرانبهای داخلی اثر گذاشته است. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 6.59 درصد کم شد و در محدوده هزار و 695 دلاری قرار گرفت. همین عامل باعث شده تا قیمت طلا و سکه از مواضع بالای قیمتی عقب نشینی کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود اینکه فعالان بازار سکه معتقدند بودند قیمت این فلزگرانبها به سمت کانال 14 میلیونی عقب نشینی نخواهد کرد، اما در روز جاری این اتفاق رخ داد. هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و در همان محدوده 8 میلیون و 150 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به دیروز، همان مرز 5 میلیون و 200 هزار تومانی را حفظ کرد.  اما قیمت سکه گرمی در مقایسه با روز گذشته 0.32 درصد کم شد و به مرز 3 میلیون و 80 هزار تومانی رسید.

راز آسمان پایتخت

تحلیل نرخ سکه در روزهای آینده

تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که این فلزگرانبها باز هم کاهش قیمت داشته باشد و مرز مقاومتی 14 میلیون و 800 هزار تومانی را از دست بدهد، فروشندگان بیشتری در بازار حاضر خواهند شد و کاهشی‌ها قدرت بیشتری خواهند گرفت.

اما اگر به هر دلیلی نرخ سکه به بالای کانال 15 میلیون تومانی برسد و در آن ثابت شود، امکان پیشروی قیمت این فلزگرانبها تا مرز 15 میلیون و 200 هزار تومانی وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز