نزول قیمتی فلزات گرانبها/ نرخ سکه به کانال 14 میلیونی می رسد؟

امروز نرخ طلا و سکه باز هم در مدار کاهشی قرار گرفت. قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز پیش 5 هزار و 600 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 379 هزار و 400 تومان رسید. نرخ سکه نیز نسبت به پنج شنبه قبل 0.1 درصد پایین آمد و در محدوده 15 میلیون و 53 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس هم پشتیبان بازار طلا و سکه داخلی نبود. نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 6.59 درصد کم شد و به مرز هزار و 695 دلاری رسید. به نظر کارشناسان طلا در کوتاه مدت تحت فشار فروش خواهد بود و انتظار می‌رود از آن طی این مدت زمان حمایت لازم به عمل آید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به اعتقاد معامله گران سکه، تنها در صورتی قیمت این فلزگرانبها افزایش پیدا خواهد کرد که نرخ دلار رشد پیدا کند. در صورتی که قیمت سکه بالای محدوده 15 میلیون و 200 هزار تومانی قرار بگیرد، احتمال خرید بیشتر این فلزگرانبها وجود خواهد داشت و معامله گران زیادی به بازار وارد خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه بین دو راهی!

در حال حاضر قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 0.6 درصد کم شده و به مرز 8 میلیون و 250 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.95 کاهش پیدا کرده و در محدوده 5 میلیون و 250 هزار تومانی قرار دارد. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز گذشته 40 تومان افت داشته و در محدوده 3 میلیون و 100 هزار تومانی معامله می‌شود.

بررسی رفتار قیمتی سکه در هفته گذشته بیانگر این است که نرخ این فلز گرانبها به راحتی نمی‌تواند از کانال 15 میلیون و 500 هزار تومانی عبور کند. همچنین به نظر کارشناسان، کاهش نرخ سکه نیز به راحتی اتفاق نخواهد افتاد و به نظر قیمت این فلز گرانبها تمایل چندانی به کاهش قیمت ندارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز