نرخ سکه و طلا از محدوده های قیمتی بالا عقب نشینی نکردند!

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل رشد 0.11 درصدی داشت و در محدوده 1 میلیون و 362 هزار تومان قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.37 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 14 میلیون و 853 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.91 درصد کم شده و اکنون در محدوده هزار و 680 دلاری قرار دارد. با وجود کاهش قیمت اونس و دلار، اما باز هم نرخ طلا و سکه از مواضع بالای قیمتی عقب نشینی نکرد. هم اکنون نرخ سکه در محدوده قیمتی حساس 14 میلیون و 800 هزار تومانی نوسان دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز 0.77 درصد کم شد و در محدوده 5 میلیون و 150 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی میز نسبت به روز قبل 25 هزار تومان افت داشت و با نرخ 3 میلیون و 50 هزار تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه به کدام سمت حرکت خواهد کرد؟

برخی سکه بازان بر این باورند در صورتی که نرخ این فلزگرانبها از مرز 14 میلیون و 800 هزار تومانی عقب نشینی کند، احتمالا معامله گران کاهشی فرصت بیشتری برای حضور در بازار پیدا خواهند کرد و ریزش نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود. حتی گروهی پیش بینی کرده‌اند در صورت کاهش نرخ سکه، احتمال عقب نشینی آن تا میانه کانال 14 میلیونی بعید نیست.

اما اگر عکس این موضوع رخ دهد و قیمت سکه به سمت مرزهای بالای 14 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کند، احتمال افزایش قیمت این فلزگرانبها تا مرز 15 میلیونی وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز