دسترسی آسان به دنیایی از اطلاعات در مجله افق کوروش

افق کوروش

مجله اینترنتی افق کوروش این امکان را در اختیار شما می گذارد تا به تازه ترین اطلاعات و از معتبرترین منابع در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید.

به گزارش کاماپرس، رقابت در دنیای خرده فروشی این روزها بیشتر از همیشه احساس می شود. فروشگاه هایی که هر لحظه از گوشه و کنار خیابان قد علم می کنند و مدعی هستند چیزی برای بهترین بودن کم ندارند. اما زمانی که پای عمل به میان می آید، همه چیز ناگهان تغییر می کند. این روزها حتی با شنیدن نام فروشگاه زنجیره ای هم، نام افق کوروش به ذهن خریداران می آید. فروشگاهی زنجیره ای که به دلیل ارائه خدمات مناسب به مشتری، فروش بهترین برندها و تحویل سریع کالا در خریدهای غیرحضوری به نامی شناخته شده در میان مشتریان کالاهای مصرفی تبدیل شده است. ویژگی های متمایز این فروشگاه موجب شده است تا در میان رقبا بسیار منحصر به فرد باشد و با در نظر گرفتن امکانات ویژه برای مشتریان، به یکی از فروشگاه های محبوب تبدیل شود.

اما در کنار همه این ها باید بدانید که افق کوروش تنها یک فروشگاه ساده نیست. این فروشگاه یک مجله اینترنتی فوق العاده دارد به نام مجله افق کوروش که در آن می توانید در مورد به روزترین موضوعات مطرح دنیا اطلاعات کسب کنید. می توانید با استفاده از رسپی های ترجمه شده این مجله غذاهای جدید طبخ کنید و از لیست بهترین کسب و کارهای درآمدزا باخبر شوید.

با افق کوروش بیشتر آشنا شوید

افق کوروش یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرده فروشی تامین کالاهای مصرفی در کشور است. این فروشگاه روزانه 3 هزار تن کالا را به صورت مستقیم در انبار دریافت می کند و با 600 ماشین به مقاصد فروشگاه های سطح کشور ارسال می کند. فروشگاه افق کوروش به منظور حمایت از سوپر مارکت های محلی شروع به ارائه فرانچایز نمود و به کلیه افرادی که علاقه مند به مدیریت فروشگاه هستند، با اعطای وام، امکان دریافت نمایندگی می دهد. این فروشگاه زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است و در سال 1388 تاسیس شد. در حال حاضر بیشتر از 2700 شعبه افق کوروش در 31 استان کشور وجود دارد. بیشتر از 19000 نفر در این فروشگاه ها در حال کار هستند و در هر 20 دقیقه یک نفر در مجموعه افق کوروش استخدام می شود.

آریاک سفر

مجله کوروش، منبعی معتبر برای یاد گرفتن هر آن چیزی که به دنبال آن هستید

مجله کوروش یک مجله اینترنتی معمولی نیست! همه مطالب این مجله از منابع معتبر خارجی ترجمه می شوند. هر موضوع و مطلبی که فکرش را کنید در این مجله وجود دارد. تنها کافی است صفحه مجله را باز کنید و نگاهی به دسته بندی های متنوع آن بیندازید.

تجربه یک آشپزی حرفه ای با مجله کوروش

اگر دوست دارید هر لحظه با رسپی های روز دنیا آشنا شوید و طعم غذاهای مختلف را تجربه کنید، پس گروه آشپزی مجله افق کوروش را از دست ندهید. در این بخش می توانید طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی با دستورات امتحان شده به صورت مرحله به مرحله و با جزییات پخت، دستور پخت انواع غذاهای فرنگی از به روز ترین سایت های آشپزی دنیا و مشهورترین شف های بین المللی، انواع پیش غذا و اسنک و فینگر فود سرد و گرم برای مهمانی و دورهمی و تولد، انواع غذاهای نونی و ساده، غذاهای بدون گوشت و برنج ارزان و به صرفه و مقوی، انواع کیک، نوشیدنی، دمنوش، شیرینی، دسر، دمنوش، اسموتی، سوپ و آش های ایرانی و فرنگی را یاد بگیرید.

از توسعه فردی تا راهنمای گردشگری در بخش سبک زندگی مجله کوروش

یکی از جذاب ترین سرویس های مجله کوروش، بخش سبک زندگی آن است. در این بخش مطالب جذابی در مورد خانه و خانه داری، مادر و کودک، رشد و توسعه فردی، ایده های معماری و دکوراسیون و همچنین معرفی بهترین مقاصد گردشگری ایران و جهان، جاذبه های گردشگری ایران و جهان و راهنمای سفر به سبک های مختلف وجود دارد که قطعاً از مطالعه آن ها لذت خواهید برد.

از سلامت ذهن تا سلامت جسم با سرویس سلامت مجله کوروش

اگر به مباحث مربوط به سلامت علاقه دارید و یا به دنبال این هستید که هر بیماری چه علائمی دارد و با چه روش هایی درمان می شود، پس حتماً به بخش سلامت مجله کوروش سر بزنید. در این بخش می توانید ترجمه مقالات معتبر و به روز مربوط به سلامت و پزشکی را مطالعه کنید. درمان های پزشکی و در صورت تمایل درمان های طب سنتی مشکلات سلامت بدن را بخوانید و البته با بهترین رژیم های غذایی و نمونه رژیم های برتر دنیا آشنا شوید. علاوه بر این با مطالعه مربوط به سلامت ذهن و روانشناسی کمی بیشتر برای سلامت روان تان وقت بگذارید.

آشنایی با برترین فیلم های دنیا در سرویس هنر و سینمای مجله کوروش

مجله کوروش حتی برای علاقه مندان به فیلم و سینما نیز بخش مجزایی طراحی کرده است. می توانید در سرویس هنر و سینما مجله کوروش می توانید با جذاب ترین فیلم های روز دنیا آشنا شوید. خلاصه ای از ماجرا و نقد و بررسی آخرین فیلم ها و انیمیشن های ایران و جهان را به قلم مشهورترین منتقدان سینمای دنیا را با ترجمه ای روان و حرفه ای بخوانید.

از ایده های کارآفرینی تا رقابت در دنیای خرده فروشی در بخش علم و تکنولوژی مجله کوروش

در سرویس علم و تکنولوژی مجله کوروش هر روز مقالات معتبری در مورد استراتژی های فروش، اومنی چنل ، بازاریابی، هوش مصنوعی، کاربردی ترین نرم افزارها و بهترین اپلیکیشن های تلفن همراه منتشر می شود. هر آن چیزی که در علم و تکنولوژی به دنبال آن هستید در این سرویس از مجله به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است.

مرتبط با : افق کوروش
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز