مونیکا بلوچی در 56 سالگی صنعت مد را غافلگیر کرد

مونیکا بلوچی بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی به عنوان چهره جدید برند معروف دولچه گابانا معرفی شد.

به گزارش کاماپرس، مونیکا بلوچی که با فیلم معروف مالنا در ایران شناخته می شود، حالا و در ۵۶ سالگی به عنوان چهره جدید کمپین دولچه و گابانا با نام Campaign Bag Devotion SS21 با این شرکت همکاری می کند که مربوط به کیف‌های این برند است.

مجموعه کیف‌های جدید دولچه گابانا توسط برانیسلاو سیمونچیک ارائه شده و با پس زمینه‌ای باشکوه از دریاچه کومو عکس‌برداری شده است. این بازیگر ۵۶ ساله سال ۲۰۱۹ هم در فشن‌شوی دولچه‌وگابانا کت و شلواری از مجموعه بهار و تابستان این برند را تبلیغ کرد.

مونیکا بلوچی که همیشه در بین زیباترین زنان جهان مقام قابل توجهی دارد، کار خود را به عنوان مدل در حرفه مدلینگ شروع کرد و در عکس‌های تبلیغاتی کریستین دیور و دولچه و گابانا ظاهر شد. او بعد از درخشش در مدلینگ در چند فیلم ایتالیایی به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن هم به سینمای هالیوود وارد شد.

آریاک سفر

اخبار پربازدید را بخوانید:

از معروفترین فیلمهای مونیکا بلوچی می توان به قرعه کشی، مالنا، دراکولای برام استوکر، گلوله برفی، یوسف،آپارتمان،‌مرا به خاطر عشق بپذیر، ماتریکس بارگذاری مجدد، انقلابهای ماتریکس، مصائب مسیح،بهترین سالهای یک زندگی و فصل کرگدن اشاره کرد. فصل کرگدن فیلمی به کارگردانی بهمن قبادی است که در سال ۲۰۱۲ با حضور مونیکا بلوچی ساخته شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز