معرفی بهترین برندهای تن ماهی در بازار ایران

لست سکند

کنسرو تن ماهی یکی از انتخاب‌های مناسب برای موقعیت‌هایی است که زمان کافی برای آشپزی وجود ندارد. این غذای نیمه‌ آماده و خوشمزه یکی از اصلی‌ترین منابع تامین‌کننده پروتئین و امگا سه است. کنسرو تن ماهی عموما دارای روغن است اما برای کسانی که ذائقه متفاوتی دارند، تن ماهی در آب نمک و بدون روغن تولید می‌شود. با توجه به حساسیت این غذا بهتر است از برندهای معبتر استفاده شود.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین تن ‌ماهی‌های موجود در بازار می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شیلانه

صنایع غذایی شیلانه از سال 1359 در زمینه تولید کنسرو فعالیت می‌کند. این مجموعه دارای پنج سردخانه و ظرفیت پنج هزار تن ماهی است. شیلانه به دلیل کیفیت بالای کنسروهای تن‌ ماهی نشان ایمنی و سلامت وزارت بهداشت و درمان را دریافت کرده است. از انواع محصولات آن می‌توان به کنسرو ماهی تون در روغن، ماهی تن با طعم سیر و فلفل وکنسرو ماهی کیلکا اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شیلتون

شرکت پروتئین ایران با نام تجاری شیلتون از سال 1372 در زمینه تولید انواع کنسرو، رب گوجه‌فرنگی و سس شروع به فعالیت کرد. تن ماهی‌های شیلتون به صورت یک‌دست عرضه می‌شوند و در آن تکه‌های استخوان وجود ندارد. تن‌ ماهی شلیتون در وزن 120 گرم یا 180 گرم بسته‌بندی می‌شود و درب آن به صورت آسان‌ بازشو است. تن ماهی شیلتون در طعم‌های مختلف ماهی تون در روغن زیتون، در نمک، ماهی تون دودی یا طعم سبزیجات عرضه می‌شود.

تحفه

صنایع غذایی تحفه در سال 1383 با تولید انواع کنسرو و تن ماهی شروع به کار کرد. یکی از مزیت‌های تن ماهی‌های تحفه استفاده از فناوری اتوکلاو و عدم استفاده از مواد نگهدارنده برای سلامت بیشتر محصولات است. تن ماهی‌های این مجموعه در وزن‌های 120، 150 و 180 گرم بسته‌بندی می‌شوند. تن ماهی‌های تخفه در انواع طعم‎‌های کنسرو ماهی تن با شوید، فلفل قرمز، دودی، رژيمی و ماهی قزل‌آلا عرضه می‎شود.

طبیعت

محموعه طبیعت از سال 1391 در زمینه تولید انواع مواد غذایی فعالیت می‌کند. تن ماهی طبیعت چند سال متوالی تندیس برند محبوب مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص داده است. تن ماهی‌های این مجموعه با روش استرلیزاسیون تهیه می‌شوند و از مواد نگهدارنده استفاده نمی‌شود. یکی دیگر از مزایای این تن ماهی استفاده از روغن گیاهی سویا برای تهیه کنسرو است. این محصول در چهار طعم شویدی، فلفلی، دودی و روغن زیتون عرضه می‌شود.

تاپسی

شرکت صدر دریا با نام تجاری تاپسی دارای 30 سال سابقه در زمینه تولید انواع کنسروهای دریایی است. تاپسی جزو اولین برندهای ایرانی است که توانست کنسرو ماهی با درب شفاف تولید کند که با جوشاندن در آب خراب نمی‌شود. کنسروهای تاپسی با روغن‌های گیاهی تهیه می‌شوند و برای افرادی که دیابت یا رژیم دارند، مناسب است. تن ماهی‌های تاپسی در انواع مختلف زیتونی، شویدی، لیمویی، فیله ماهی سس گوجه و کنسرو قزل‌ آلا عرضه می‌شوند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : تاپسیتحفهشیلانهشیلتونطبیعت سبز پارس کهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز