مروری بر کارنامه شرکت نفت بهران در سال 98

نفت بهران

شرکت نفت بهران با تجربه 50 ساله خود در صنعت روانكارها به عنوان یکی از سرشناس‌ترین و بزرگترين توليد كننده انواع روغن‌های موتوری و صنعتی در ايران شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت نفت بهران در سال 98 توانست به موفقیت‌هایی مهم مانند کسب عنوان صادر کننده نمونه کشور دست پیدا کند. در این گزارش قصد داریم به اهم فعالیت‌ها و موفقیت‌های شرکت نفت   بهران در سال 98 بپردازیم.

دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران 

ششمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران که در روز چهاردهم اردیبهشت ماه 1398 در سالن پاسارگاد هتل اسپیناس خلیج فارس تهران با حضور صنعتگران استان تهران و نمایندگان آنها برگزار گردید، از شرکت نفت بهران با حضور مهندس اسعد عزیزی مدیر عامل این شرکت نیز با اعطا گواهینامه و لوح، قدردانی به عمل آمد.

نفت بهران

آریاک سفر

حضور شرکت نفت بهران در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی 1398

شرکت نفت بهران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی 1398 پذیرای بازدیدکنندگان و میهمانان خود بود.

برگزاری مناقصه 1-98 شرکت نفت بهران

شرکت نفت بهران در سال 98، انواع حمل (حمل محموله های صادراتی با تریلی چادر دار، حمل با تانکر، حمل ملزومات و همچنین جابجایی اقلام داخل پالایشگاه) خود را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار ‌نمود.
مناقصه

مناقصه 2-98 شرکت نفت بهران

شرکت نفت بهران در سال 98، انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی و انتظامات خود را از طریق مناقصه عمومی به شرکت‌های تامین نیروی انسانی واجد شرایط که دارای تائیدیه صلاحیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ناجا بودند واگذار نمود.

شرکت نفت بهران، واحد شاخص صنعتی سال 1398

به مناسبت گراميداشت روز ملی صنعت جلسه تقدير و تجليل از صنعت گران و توليد كنندگان شهرستان ری با حضور جناب آقای دكتر اسماعيلی راد معاون استاندار تهران برگزار گردید. شرکت نفت بحران موفق به دریافت لوح و تندیس واحد شاخص صنعتی شد.

شرکت نفت بهران واحد برتر و نمونه سال ۹۸

در همايش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن استان تهران، شرکت نفت بهران به عنوان واحد برتر و نمونه سال ۹۸ انتخاب شد.

بهران

جدیدترین محصول شرکت نفت بهران، بهران سوپر رانا+

برای اولین بار در کشور روغن موتور تمام سینتتیک بسیار مرغوب، مطابق با آخرین سطح کیفیت جهانی روغن­ های موتور بنزینی، API SN PLUS، در شرکت نفت بهران، تولید شد. این محصول که با نام «بهران سوپر رانا» عرضه شد، برای روانکاری انواع موتورهای بنزینی تنفس طبیعی و توربوشارژ مدل 2011 و بالاتر، پیشنهاد می شود و ویژگی برتر این محصول دارا بودن قدرت محافظت از موتورهای توربو شارژ در برابر صدمات ناشی از پدیده احتراق زودرس در دور پایین یا LSPI است.

شرکت نفت بهران، حامی رسمی ورزش چوگان کشور

حمایت شرکت نفت بهران از دومین دوره رقابت‌های چوگان جام قهرمانی کشور که در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 16 و 17 آبان ماه سال 98، با حضور تیم های یگان ویژه ناجا، نیروی زمینی ارتش، البرز، اصفهان، قزوین و تهران در بخش آقایان در باشگاه شهدا برگزار گردید.

شرکت نفت بهران، صادر کننده نمونه کشور

همايش روز ملی صادرات با تاخير 42 روزه امروز 11 آذرماه در سالن اجلاس سران با حضور معاون اول رياست جمهور آقای جهانگيری، وزير صنعت معدن و تجارت آقای رحمانی و ساير مسئولين و جمعی از صادركنندگان فعال كشور برگزار گردید. آقای مهندس توازنی زاده مدير محترم صادرات شرکت نفت بهران به نمايندگی از این شرکت تنديس و لوح تقدیر را دريافت نمودند و كارت صادر كننده نمونه تقديم ايشان شد.

جهانگیری

جذب نیرو شرکت نفت بهران درسال 98

شرکت نفت بهران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفتر مرکزی و پالایشگاه از دانش ‌آموختگان مقاطع مختلف رشته‌های تحصیلی دعوت به همکاری نمود.

 مناقصه 33-98 شرکت بهران در سال 98

شرکت نفت بهران،امور مربوط به ترخیص محموله های صادراتی و وارداتی خود به صورت فله را از گمرکات شمال (نکاء، فریدونکنار، امیر آباد و …) و بندر امام به صورت قرارداد یکساله از طریق مناقصه عمومی به کارگزار گمرکی با تجربه و واجد شرایط واگذار نمود.

مرتبط با : بهران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز