مرغ 15 هزار تومانی از فردا توزیع می‌شود

یک مقام مسئول در اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی اعلام کرد شرکت پشتیبانی امور دام مرغ‌دولتی با قیمت 14 هزار تومان به واحدهای صنفی این اتحادیه تحویل داده و این مرغ ها به قیمت 15 هزار تومان از فردا به مصرف کنندگان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، بازار مرغ همچنان متلاطم است اما اخباری که این روزها می رسد حاکی از تلاش دولت و اصناف ذیربط برای کاهش این کالای خوراکی پرمصرف است.

کمپین هایی نیز با عنوان نه به خریدمرغ 35 هزار تومانی در فضای مجازی راه اندازی شده و گزارش های میدانی حکایت از کاهش خریدمرغ از سوی مردم دارد.

البته به نظر می رسد قیمت‌مرغ در بازار رو به کاهش گذاشته و رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ‌و ماهی در گفتگو با ایلنا از کاهش متوسط قیمت هر کیلوگرم مرغ به 31 هزار تومان خبر داده است.

اتحادیه هم دیگر مرغ را گران‌تر از قیمت مصوب نمی خرد

آریاک سفر

مهدی یوسف خانی گفته است: با ورود مجلس به موضوع قیمت‌مرغ وتشدید کنترل از سوی بازرسی کل کشور و دستگاه‌های مربوطه، قیمت‌ها کاهشی شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: بخشی از کاهش قیمت‌مرغ مربوط به توزیع آن توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور در میادین میوه و تره بار است. به گفته وی قرار بر این است که از شنبه شرکت پشتیبانی علاوه بر میادین مرغ با قیمت مصوب را به اصناف نیز تحویل دهد.

یوسف خانی ادامه داد: هر کیلوگرم‌مرغ با قیمت 14 هزار تومان به اصناف تحویل داده می‌شود و اصناف با قیمت 15 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسانند. به گفته یوسف خانی؛ اتحادیه فروشندگان مرغ‌و ماهی نیز تصمیم گرفته است از شنبه از خرید مرغ بالاتر از نرخ مصوب خودداری کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “مرغ 15 هزار تومانی از فردا توزیع می‌شود

  1. ناشناس گفته:

    تو رو به خدا با این ترفندها مردم رو به کشتن ندید از اون ور جریمه و قرنطینه میزارید از این طرف به بهانه های مختلف مردم رو دور هم جمع میکنیدیکبار به بهانه بورس و سهام عدالت ،یکبار عاشورا ،یکبار اعتراض به فلان و بهمان و الان هم به این بهانه، اقا اگر واقعا قصد کشتن و نابودی مردم رو دارید با این ضعف مدیریتی و بیسوادی و رانت خواریهای عزیزان مردم خودشان زیر بار مشکلات کمر خم کرده اند یا سکته میکنن یا خودکشی ،کرونا هم که به کمک امده،شما در واقع داریدبه شعور و شخصیت مردم توهین میکنید اگر واقعا هدف کمک به مردم هست لطفا این قیمت سوبسید رو به مرغداریها بدیدتا قیمت متناسب باشه وگرنه هدف حتما چیز دیگری است که ما نمیدانیم

  2. علیرضا گفته:

    متاسفانه هدف چیز دیگریست نه معیشت و رفاه مردم
    وگرنه این سوء مدیریت و بالارفتن ناگهانی و یکباره قیمت چه دلیلی دارد؟!

  3. آریا گفته:

    ما که مرغ رو قلم گرفتیم اما اگه صف نباشه پانزده هزاری رو می‌خریم گر چه بعید میدونم .

  4. F.E گفته:

    خوب شما راه به راه وزیر استحدام میکنید یه وزیر به اسم وزیر مرغ وتخم مرغ تعیین کنید حالا بعد چندین سال مردم میدونند همه بازیها زیر سر خودتون هست گرون میشه ارزون میشه اینقدر به شعور این مردم نجیب توهین نکنید خدا گیر میشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز