مرسدس بنز GLC مدل 2023 ؛ یک شاسی بلند پر سرعت و قدرتمند (ویدیو)

مرسدس بنز GLC  برای دومین سال متوالی پرفروش ترین محصول کمپانی بنز در سرتاسر جهان بوده است و حال که قرار است مدل 2023 این شاسی بلند محبوب به بازار بیاید، همه چشم ها به آن دوخته شده است تا ببینند کمپانی بنز چه اکسیر مخصوصی فراهم کرده است تا این خودرو همچنان در سطح جهان پرطرفدار باقی بماند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز GLC مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پس از معرفی سدان بازطراحی شده کلاس G ، کمپانی مرسدس بنز تغییراتی را نیز بر بروی شاسی بلند کلاس  GLC  مدل 2023 اعمال کرد. این شاسی بلند که از نظر فنی به سدان کلاس G شباهت دارد به صورت استاندارد از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژری و یک سیستم هیبرید 48 ولتی و گیربکس نه سرعته اتوماتیک بهره می برد. نسخه هیبرید-پلاگین نیز به زودی به خط تولید خواهد پیوست.

روی همه مدل های مرسدس بنز مدل 2023 نشان GLC300 حک خواهد شد و یک موتور 2.0 لیتری توربو نیروی پیشران آن ها را تأمین خواهد کرد. سیستم هیبرید 48 ولتی نیز به کمک این موتور می آید و در کنار هم 258 اسب بخار نیرو تولید می کنند. دیفرانسیل استاندارد، دیفرانسیل عقب است و سیستم چهار چرخ محرک 4Matic به صورت سفارشی قابل خریداری است.

آریاک سفر

در بازارهای جهانی قیمت مدل GLC300 در حدود 45000 دلار و قیمت مدل GLC300 4Matic در حدود 47000 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز