استون مارتین DBX707؛ هیولای جاده ها (ویدیو)

استون مارتین دی بی ایکس مدل 2022 ویژگی های یک شاسی بلند را دارد و با برادران سوپرماشینی اش متفاوت است، با این حال چهره زیبای یک استون مارتین اصیل در آن دیده می شود و سواری پویا و مهیجش نشان می دهد که یک عضو پرشور از خانواده این برند افسانه ای انگلیسی است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند استون مارتین دی بی ایکس مدل 2022 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی استون مارتین، شاسی بلند دی بی ایکس (DBX) مدل 2022 به تجهیزات زیادی مجهز کرده است. این تجهیزات در قالب پکیج های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و هر مشتری بسته به نیاز خودش می تواند تجهیزات مورد نظرش را خریداری کند.

نیروی پیشران استون مارتین دی بی ایکس مدل 2022 را یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری تأمین می کند که مرسدس بنز ای ام جی آن را تولید کرده است. این موتور 542 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد که آن هم محصولی از مرسدس بنز است. با این که استون مارتین دی بی ایکس دیفرانسیل عقب است ولی هنگامی که چرخ های عقب در محیطی لغزنده قرار بگیرند، گشتاور به چرخ های جلو منتقل می شود.

آریاک سفر

از تجهیزات استاندارد استون مارتین دی بی ایکس می توان به پنل ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، نورپردازی داخل کابین، سیستم تهویه سه نقطه ای و گرمگن صندلی های جلو و عقب اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : استون مارتین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز