خودرو برقی جدید مک لارن ؛ رقیبی سرسخت برای پورشه تایکان

لست سکند

آن طور که مدیر کمپانی مک لارن به تازگی گفته است این خودروساز بریتانیایی هنوز به ساختن یک سوپرماشین تمام برقی فکر نمی کند ولی تولید یک سدان اسپرت برقی که به رقابت با پورشه تایکان بپردازد و همچنین یک شاسی بلند در برنامه برقی سازی محصولات مک لارن قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودروهای اسپرت و سوپرماشین ها در قلب استراتژی تولید این خودروساز انگلیسی باقی خواهند ماند و علاوه بر آن، کمپانی مک لارن قصد دارد در آینده به سمت خودروهای برقی برود، در واقع این دوره با تولید خودرو هیبریدی آرتورا پیشتر آغاز شده است.

این احتمال وجود دارد که در آینده مک لارن یک سوپرماشین برقی تولید کند که به مصاف لوتوس اویجا (Lotus Evija) برود ولی از آن جایی که تکنولوژی ساخت چنین خودرویی هنوز به اندازه کافی پیشرفت نکرده است، عجالتاً تمرکزش را تولید خودروهای برقی متعارف تر خواهد گذاشت.

به اعتقاد مدیران مک لارن، هر محصول برقی این شرکت باید به فلسفه سبک وزن بودن پایبند باشد و ژن پویایی یک مک لارن اصیل نیز در آن به چشم بخورد، و صد البته یک بر چسب قیمت حداقل 200000 پوندی هم روی آن خورده باشد.

راز آسمان پایتخت

برای پیشبرد این استراتژی، مک لارن نیازمند یک شریک در زمینه فناوری است و شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر این که شاید آئودی شرکت مک لارن را بخرد و یا کمپانی آلمانی بی ام و که در توسعه پیشرانه هیبریدی خودرو آرتورا با مک لارن همکاری کرده بود، تمایل داشته باشد روابطش با این خودروساز انگلیسی را گسترش بدهد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : مک لارن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز