محبوب ترین مردان هنرمند جهان / جای کدام بازیگر ایرانی خالی است؟

خوش‌چهره بودن فقط در زیبایی صورت خلاصه نمی‌شود، بلکه خوش‌تیپ بودن و استایل را نیز در بر می‌گیرد. همچنین یکی دیگر از ملاک‌های خوش‌چهره بودن مربوط به سطح موفقیت و اعتماد به نفس این مردان است، بدون این که احساس غرور داشته باشند.

کاماپرس در ادامه به معرفی 10 تا از خوش‌چهره‌ترین مردان جهان در حرفه خود می‌پردازد:

ریتیک روشن

ریتیک روشن از بازیگرهای محبوب در سینما بالیوود است و در رابطه با حرفه خود، قادر به انجام هر کاری است. او یک بازیگر حرفه‌ای است و نقش‌های متععد زیادی بازی کرده و در همه آن‌ها درخشیده است. او همچنین یک رقصنده حرفی است. شخصیت دلپذیر و ظاهر خوب ریتیک روشن ار شایسته قرار گرفتن در لیست خوش‌چهره‌ترین مردان جهان می‌کند.

 

آریاک سفر

بیشتر بخوانید: 

سلمان خان

سلمان خان یکی دیگر از بازیگران محبوب و تهیه‌کننده حرفه‌ای در سینما هند است. با وجود 52 سال سن بسیار جوان به نظر می‌رسد. برند معروف بینگ هیومن سلمان خان در امور خیریه فعالیت می‌کند.

تام کروز

بدون شک یکی دیگر از اعضا این لیست، تام کروز است که با 60 سال سن هنوز هم بسیار جوان و بی‌پروا به نظر می‌رسد. این هنرپیشه آمریکایی جذاب و سخت‌کوش، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن سه جایزه گلدن گلوب برنده شد.

 

برد پیت

این فهرست بدون حضور برد پیت ناقص است. او در بسیاری از فیلم‌های پرفروش سینما ایفا نقش کرده است. با وجود 60 سال سن هنوز جوان و جذاب به نظر می‌رسد.

شاهرخ خان

شاهرخ خان بزرگ‌ترین سلبریتی هند است و در سراسر جهان شهرت دارد. او به عنوان موفق‌ترین بازیگر بالیوود در تمام دوران شناخته می‌شود شخصیت الهام‌بخش برای نسل جدید است. او همچنین در مجله فوربس در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته‌ است.

دیوید بکهام

دیوید بکهام یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های دوران است. او مردی شیک‌پوش و موفق است. او در عرصه مد نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و باعث می‌شود که در رتبه پنجم این فهرست قرار بگیرد.

کریس ایوانز

کریس ایوانز به دلیل ایفای نقش ابر قهرمانی کاپیتان آمریکا، مدت طولانی است که در عرصه هالیوود حکمرانی می‌کند. ایوانز به عنوان یکی از خوش‌چهره‌ترین ابر قهرمان‌ها در عرصه هالیوود شناخته می‌شود.

هنری کویل

هنری کویل به دلیل ایفا نقش سوپرمن به شهرت رسید. این نقش به جز او برازنده هیچ بازیگر دیگری نبود. همگان سوپرمن را قدبلند، سرسخت و خوش‌تیپ تصور می‌کردند. فروش بی‌سابقه این فیلم در گیشه نشان از موفقیت این بازیگر جذاب است.

کیم ته هیونگ

رتبه دوم این جایگاه به کیم ته هیونگ اختصاص دارد. او یکی از اعضا گروه بی تی اس است که با نام هنری وی شناخته می‌شود. او یک خواننده موفق 28 ساله است که با انتشار قطعات موسیقی به شهرت رسید. او خوش‌تیپ‌ترین فرد در بین خوانندگان کی پاپ محسوب می‌شود.

پاول نیومن

پاول نیومن به همه ثابت کرد که در سنین بالا هم می‌تواند ظاهر و جذابیت خود را حفظ کند. او یک بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده موفق آمریکایی بود. او همچنین راننده مسابقات ماشین سواری، کارآفرین و یک بشردوست بود. علاوه بر موفقیت در حرفه، او بسیار جذاب و خوش‌چهره بود و در صدر این فهرست قرار دارد. یاد او هرگز از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “محبوب ترین مردان هنرمند جهان / جای کدام بازیگر ایرانی خالی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز