نگرانی جنیفر لوپز از عادت بد همسرش

لست سکند

جنیفر لوپز خواننده، بازیگر و رقصنده اسپانیایی‌تبار اهل آمریکا در طول سال‌های فعالیتش با افراد زیادی در رابطه بود. او سرانجام در سال ۲۰۲۲ پس از ۱۷ سال دوستی، با هنرپیشه مشهور نقش بتمن یعنی بن افلک، ازدواج کرد و نام خانوادگی او را گرفت. جنیفر از ازدواج پیشین خود فرزندان دوقلو به نام اما و ماکسیمیلیان نیز دارد.

به گزارش کاماپرس، این خواننده سرشناس بخاطر حمایت‌ همیشگی از همسر و فرزندانش تحسین شده است. با این حال در مصاحبه‌ای اعتراف کرد از عادت جدید بن افلک متنفر است. چرا که هر بار به شوهرش نگاه می‌کند او را در حال جویدن آدامس می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، هنرپیشه مشهور نقش بتمن، از جوانی شدیدا سیگاری بود و حتی بعضی روزها یک پاکت سیگار را تمام می‌کرد. رابطه او با جنیفر باعث شد در ابتدا دور از چشم او سیگار بکشد و حالا پس از ازدواج تصمیم به ترک گرفته است.

جویدن آدامس نیکوتینی یکی از راه‌های کاهش وابستگی به سیگار عنوان شده، اما گویا این روش چندان به مذاق خواننده ۵۳ ساله خوش نیامده است.

راز آسمان پایتخت

به گفته یکی از دوستان مشترک این زوج، رابطه آن‌ها کمی بعد از ماه عسل دچار تنش شد. اغلب بحث‌های این زوج درباره عادات بد بن افلک است.

این منبع اظهار داشت:«بن معمولا مرد بی‌خیالی است و ترجیح می‌دهد همیشه تی‌شرت و شلوار جین بپوشد، اما حالا جنیفر لوپز درباره لباس پوشیدن او هم نظر می‌دهد.»

یکی دیگر از آشنایان گفت:«در طول سال‌ها فعالیت، سیگار به نوعی نماد بن افلک به شمار می‌رفت، با این حال به جنیفر قول داد آن را ترک کند اما گویا آن‌ها حتی در این مورد هم به مشکل خورده اند!»

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز