قیمت پژو 206 صندوق دار و دنا در بازار چند؟

ژیوار

در تازه ترین گزارش اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، دو خودرو گران ایران خودرو وسایپا معرفی و قیمت پژو 206 صندوق دار که در طرح اخیر پیش فروش ایران خودرو غایب بود، اعلام شد.

به گزارش کاماپرس؛ براساس اعلام اتحادیه نمایشگاه داران و فرونشدگان خودروی تهران، این روزها بازار خودرو در ثبات به سر میبرد. با این حال رشد هزینه تولید خودرو در قیمت خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور محسوس استو بررسی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی ایران خودرو و سایپا نشان میدهد کوییکR و دنا پلاس به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۹ و ۲۴۸ میلیون تومان گران‌ترین خودروهای پرتیراژ این دو خوروساز در این بررسی هستند.

قیمت پژو و دنا  ایران خودرو

به نقل از ایسنا و براساس اعلام اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، در گروه صنعتی ایران‌خودرو در خانواده پژوها، پژو ۴۰۵، ۱۲۹ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۵۳ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۵،  ۱۹۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار V۸  نیز ۱۸۲ میلیون تومان هستند.

همچنین دنا ۲۰۴ میلیون و تومان و دنا پلاس نیز حدود ۲۴۷ تا ۲۴۸ میلیون تومان در بازار آزاد تعیین قیمت شده‌اند.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

کوییک آر  119 میلیون تومان

در گروه سایپا نیز وانت ۱۵۱، ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۱۱ در حدود  ۹۱ میلیون تومان و سایپا ۱۳۱،  ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.همچنین تیبا صندوقدار ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ و ساینا نیز هریک ۱۰۴ میلیون تومان در بازار تعیین قیمت شده‌اند.

محصول جدید گروه سایپا نیز که در دو مدل ساده و کوییک R روانه بازار شده است، مدل ساده آن ۱۱۴ میلیون تومان و کوییک آر   ۱۱۹میلیون تومان در بازار قیمت دارند.

قیمت کارخانه تا بازار همچنان فاصله دارد

در همین رابطه سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت بازار خودرو و مسیر قیمتی آن طی روزهای اخیر، آن هم در شرایطی که قیمت ارز چند روزی است که به حالت کنترل در آمده، گفته است: نسبت به هفته‌های گذشته که ارز نرخ‌های بالایی داشت، قیمت خودرو در بازار تغییر چندانی نداشته است و همچنان مشتری در بازار نیست؛ فروشنده بسیار است اما مشتری برای خرید مراجعه نمی‌کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران تاکید کرد: زمانی که نرخ دلار در محدوده ۲۵ هزار تومان بود، با افزایش قیمت خودرو در بازار روبرو شدیم اما حال که دلار در کانال ۲۰ هزار تومان قرار گرفته است. طبق بررسی‌ها می‌بینیم که اختلاف قیمت چندانی نسبت به هفته گذشته مشاهده نمی‌شود اما فاصله قیمت کارخانه و بازار همچنان بالاست.

اخبار پربازدید را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت پژو 206 صندوق دار و دنا در بازار چند؟

  1. ادم گفته:

    کنترل کردن بازار خودرو اگر مسولیت دولتی بخواهند از اب خوردن راحت تراست کافی است هر سال حق بیمه خودرو ۵درصد اضافه شود تا خودرو از کالای سرمایه ای خارج شود ودیگر شاهد این قیمتها نباشیم ولی خوب فعلا که همه چی به نفع دولت است بفکر حل مسله بطور واقعی نیست

  2. علی گفته:

    شماها چقدر ساده اید حکومت از گرانی دلار و گرانی خودرو نفع میبره اینا دستشون ب صورت غیر مستقیم تو جیب مردمه و روزانه مبلغی از جیب منو شما می دزدن این دولت دیگه فاسد شده بوی تعفن میده همش میگن امریکا امریکا سر ما رو هم گرم کردن که تقصیر ایناست مگرنه ما بهترین معدن ها رو داریم بهترین زمین های زراعی این همه کارخونه فقط جیب دزدان پر نمیشه دزدان دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز