قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و صفر چند؟ ۱۹ شهریور

پژو206-کاماپرس

پژو ۲۰۶ هم‌چنان در بازار خودرو ثبات قیمت خود را حفظ کرده‌است.

ویژگی‌هایی مانند سیستم ضد‌سرقت ایموبلایزر، قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ همراهي تا درب منزل مخصوص مکان‌های تاريك، كنترل سيستم صوتي پشت فرمان و حس گر پارک عقب سبب شده‌است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ یکی از خودروهای محبوب بازار خودرو باشد. هم‌چنین پژو ۲۰۶ تیپ۲ از نظر میزان آلودگی در وضعیت خوبی قرار دارد و یکی از مزایای این خودرو است.

خودروی ۲۰۶ تیپ۲ روزهاست که در بازار خودرو با قیمت ثابتی به فعالیت خود ادامه‌ می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

در بازار خرید و فروش خودروی امروز پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ مبلغ ۲۹۹ میلیون تومان قیمت گرفته‌است.

آریاک سفر

هم‌چنین دیگر خودروی پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ هم این روزها ثبات قیمت دارد و ۳۵۵ میلیون تومان برچسب قیمت خورده است.

شاید برای خریداران جالب باشد که بدانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار فعالیت دارد. این مسئله می‌توانند سبب شود که خریداران با هزینه محدودتر  خودروی صفر بخرند.

امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ را می‌توان با مبلغ ۲۸۶ میلیون تومان به‌دست آورد.

دیگر مدل صفر این خودرو یعنی مدل ۱۳۹۹ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

با وجود سایه‌ای که این روزها مذاکرات هسته بر روی قیمت و معامله خودروهای صفر انداخته است اما بازار خودروهای کارکرده هم‌چنان پر رونق به حیات خود ادامه می‌دهد.

دو دهه از ورود خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ به بازار ایران می‌گذرد اما هنوز هم با سر زدن به سایت‌های فروش خودروهای کارکرده می‌توان متوجه شد که این خودرو خریداران خود را حفظ کرده‌است.

در یکی از آگهی‌های موجود در سایت‌های فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۷ با ۶۹ هزار کیلومتر ۲۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. روغن گیربکس هیدرولیک کامل تعویض شده‌است. شمع خودرو نو شده‌است و خودرو از لحاظ موتوری بدون ایراد است. هم‌چنین خودرو بدون رنگ و خط و خش است.

در یکی از سایت‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۶ با ۱۶۰ هزار کیلومتر کارکرد را با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان آگهی فروش کرده‌اند. ازجمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به بیمه تا آخر سال، سالم بودن موتور و کولر روشن اشاره کرد. هم‌چنین خودرو یک لکه رنگ روی درب صندوق عقب دارد و خط و خش بسیار جزئی در درب سمت شاگرد دارد.

یکی از فروشندگان پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۴ را با ۱۶۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۹۵ میلیون تومان به‌فروش گذاشته‌است. خودرو دور رنگ است و دارای کارشناسی فنی است. سقف و ستون‌ها و پلمپ شاسی عقب سالم است. هم‌چنین صاحب خودرو بیان کرده‌است که حاضر به معاوضه خودرو با مدل‌های بالای ۲۰۶ تیپ۲ است.

با توجه به آگهی‌های موجود خریداران می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را حتی با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز خریداری کنند.

خریداران می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۳ با ۲۳۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۲ میلیون تومان به‌دست آورند. خودروی ذکر شده یک‌سال بیمه دارد و دور رنگ است. صاحب خودرو در آگهی نوشته است که خودرو نیاز به چهار حلقه لاستیک نو دارد. هم‌چنین خودرو از لحاظ موتوری سالم است.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز