قیمت طلا و سکه روز 2 خرداد 1401/ خیز جدید اونس

لست سکند

با وجود کاهش اندک قیمت دلار، نرخ طلا و سکه همچنان صعودی است. به نظر علت این موضوع به رشد سریع نرخ اونس بازمی‌گردد. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل هزار و 800 تومان بالا رفته و به مرز یک میلیون و 318 هزار و 500 تومانی رسیده است. نرخ سکه هم با رشد 0.5 درصدی در مقایسه با روز قبل، در محدوده 14 میلیون و 498 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز هم نرخ اونس رو به رشد بود و با افزایش 0.77 درصدی که نسبت به دو روز گذشته داشت به مرز هزار و 816 دلاری رسید. به دست آوردن سطوح جدید قیمتی توسط اونس طلا، باعث افزایش امیدواری سرمایه گذاران شد. کاهش ارزش شاخص دلار آمریکا و کم شدن میزان ابتلا به کووید در کشور چین، شرایط را برای صعود بیشتر اونس فراهم کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل فنی نرخ اونس

تحلیلگران فنی طلا معتقدند در صورتی که قیمت این فلز گرانبها از محدوده مقاومتی هزار و 860 دلاری عبور کند، خیز جدیدی پیدا خواهد کرد. بعد از آن مرز مقاومتی هزار و 890 دلاری پیش روی اونس قرار دارد که عبور از آن مجوز دوباره حرکت اونس به سمت کانال هزار و 900 دلاری خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

این موضوع در کنار تحلیل معامله گران درباره پرداخت یارانه جدید دولت و امکان رشد دوباره تورم، باعث شده تا سکه بازان درباره رشد بیشتر قیمت سکه امیدوار باشند. در چنین شرایطی امکان کاهش نرخ سکه بعید به نظر می‌رسد.

اطلاعات عمومی:

فلز مس و کاربردش در زیورآلات

مس یکی از فلزات کاربردی و قیمتی در جهان است که ترکیب آن با طلا، انواع زیورآلات موجود در بازار را به وجود می‌آورد. متخصصان زمانی که قصد پایین آوردن عیار طلا را داشته باشند یا اینکه بخواهند رنگ این فلز گرانبها را تغییر دهند، آن را با مس ترکیب می‌کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز