قیمت طلا روز 8 تیر 1401/ قرار گیری نرخ سکه بالای مرز 14.5 میلیونی

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 18 هزار تومان بالا رفت و یک میلیون و 375 هزار و 700 تومان شد. نرخ سکه هم در روز جاری نسبت به روز قبل 0.9 درصد بالا رفت و به محدوده 14 میلیون و 529 هزار تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ دلار بازار آزاد اندکی رشد پیدا کرد، اما نرخ اونس نسبت به روز گذشته 3.3 درصد کم شد و به مرز هزار و 819 دلاری رسید. به نظر تحلیلگران یکی از دلایل عمده کاهش قیمت طلا در روز جاری به مسئله انتشار داده‌های مختلف اقتصادی بازمی‌گردد. هم اکنون سرمایه گذاران بازار اونس در انتظار انتشار داده‌های مختلف اقتصادی هستند و تا پیش از آن از هرگونه سرمایه گذاری خودداری می‌کنند. با این حال قیمت طلا و سکه بی‌توجه به نرخ اونس و با مشاهده وضعیت بازار ارز جهت خود را تعیین می‌کند. اکنون نرخ نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشته، اما قیمت سکه گرمی با کاهش 0.1 درصدی، در مرز 2 میلیون و 945 هزار تومانی معامله می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تحلیلگران فنی بازار طلا و سکه معتقدند در صورتی که سکه از محدوده 14 میلیون و 200 هزار تومانی پایین‌تر نرود، امکان افت بیشتر آن دور از انتظار خواهد بود. از طرفی رشد بیشتر قیمت سکه زمانی امکان پذیر است که این فلزگرانبها از مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی عبور کند.

اطلاعات عمومی:

با معایب سرمایه گذاری در سکه آشنا شوید

سرمایه گذاری در انواع فلزات گرانبها به خصوص سکه در این شرایط تورمی بسیار کاربردی است. اما این بازار هم مانند دیگر بازارها مشکلات و معایبی دارد. ریسک بسیار بالا در کوتاه مدت، شرایط نگهداری و تاثیر پذیری بسیار بالا از اخبار از جمله معایب سرمایه گذاری در این فلزگرانبها محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز