قیمت طلا روز 6 تیر 1401/ نزول مداوم در بازار فلزات گرانبها

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 31 هزار و 200 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز یک میلیون و 361 هزار و 200 تومان رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز با کاهش 0.7 درصدی مواجه شده و در محدوده 14 میلیون و 650 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمت دلار و عقب نشینی فلزت گرانبها، نرخ اونس بالاخره صعودی شد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 11.6 درصد بالاتر رفته و به مرز هزار و 838 دلاری رسیده است. اما با این وجود همچنان حباب سکه بالای یک میلیون تومان است. محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، گفت: سکه باز هم حباب دارد. در حال حاضر حباب این فلز گرانبها به یک میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. این موضوع بیان می‌کند که هنوز عرضه و تقاضا برای سکه در بازار چندان بالا نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته کشتی‌آرای، بازار طلا و سکه همچنان به مذاکرات هسته‌ای واکنش مثبت نشان می‌دهد و اخبار این مهم روی بازار فلزات گرانبها موثر است.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون نرخ نیم سکه و ربع سکه کاهشی شده است. قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 1.9 درصد کاهش داشته و در محدوده 8 میلیون و 50 هزار تومانی قرار دارد. نرخ ربع سکه نیز با افت 4.9 درصدی، به 5 میلیون تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 1.7 درصد کم شده و 2 میلیون و 950 هزار تومان معامله می‌شود.

اطلاعات عمومی:

آیا برای خرید سکه فاکتور ارائه می‌دهند؟

محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و سکه، بیان کرده که از گذشته تا به حال برای خرید سکه فاکتور ارائه نمی‌دادند. به همین دلیل کشتی‌آرای از مردم خواسته تا انواع سکه را از مراکز معتبر و دارای جواز فعالیت خریداری کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز