قیمت طلا روز 4 خرداد 1401/ بازار فلزات گرانبها آرام شد

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 22 هزار و 800 تومان کم شد و به مرز یک میلیون و 421 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه امامی هم در مقایسه با دیروز 0.1 درصد کم شد و در محدوده 15 میلیون و 550 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار تغییری نداشته و قیمت اونس هم نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است. هم اکنون نرخ اونس با افت 0.6 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده هزار و 826 دلاری قرار دارد. تحلیلگران بازار طلا معتقدند کاهش قیمت این فلز گرانبها می‌تواند برای سرمایه گذاران موقعیت خرید جدیدی ایجاد کند. اما سرمایه گذاران خرد استقبال چندانی از این بازار به عمل نمی‌آورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، این روزها بازار طلا و سکه در یک آرامش نسبی به سر می‌برد. با کاهش نرخ ارز در پی صحبت‌های برجامی و مذاکرات سیاسی و ادامه نزول ارزش اونس، نرخ طلا و سکه کاهش پیدا کرد. کشتی‌آرای بیان کرد با وجود کاهش قیمت سکه، اما حباب این فلزگرانبها 100 هزار تومان دیگر بالا رفت و به یک میلیون و 420 هزار تومان رسید. این موضوع نشان می‌دهد عرضه مناسبی برای سکه وجود ندارد در تقاضای آن همچنان پابرجاست.

اطلاعات عمومی:

بازار اونس در چه روزهای فعال است؟

افرادی که مایل به معامله در بازار اونس هستند باید ویژگی‌های این بخش را بشناسند. بازار معاملات اونس جهانی به صورت 24 ساعته در روزهای دوشنبه تا جمعه فعال است. این بازار در روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است و ساعت کار این بخش ازسیدنی استرالیا شروع می‌شود و در بازار نیویورک آمریکا پایان پیدا می‌کند. این بازار در روزهای غیرتعطیل بدون وقفه و به آسانی در اختیار معامله گران قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز