قیمت طلا روز ۲۰ تیر ۱۴۰۲/ سکه در مرز ۲۸ میلیونی متوقف شد

ژیوار

امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان کم شد و در محدوده ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز ریزش سنگینی را تجربه کرد و با سقوط ۲۳۴ هزار تومانی نسبت یه دیروز به مرز ۲۸ میلیون تومانی رسید‌.

به گزارش کاماپرس، وضعیت طلا در بازار جهانی پایدار نیست و مدام کم و زیاد می‌شود. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل ۰.۷ درصد بیشتر شده و به مرز هزار و ۹۳۷ دلاری رسیده است. نرخ اونس به دلیل نگرانی سرمایه گذاران درباره احتمال رشد نرخ بهره و مشخص نبودن برنامه فدرال رزرو نوسان پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان کم شده و در محدوده ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز قبل ۱۰۰ هزال تومان افت داشت و ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

دریان سفر امید

تداوم ریزش نرخ سکه و کوچک شدن حباب آن

کاهش مرحله به مرحله قیمت سکه سبب شده تا حباب این فلزگرانبها کاهش زیادی داشته باشد و بازار آن رکورد شدیدی را تجربه کند. ارزش ذاتی سکه در شب گذشته در محدوده ۲۲ میلیون و ۵۵۴ هزار تومانی توقف کرد و حباب این فلزگرانبها در محدوده ۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومانی قرار دارد. حباب سکه طی یک هفته گذشته از ۳۰ درصد به ۲۵ درصد رسیده و تقریبا ۵ درصد نزول پیدا کرده است. احتمال کوچک شدن بیشتر حباب سکه تا پایان هفته جاری دور از  انتظار نیست.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز