قیمت روز طلا 18 تیر 1402/ نرخ سکه در نیمه کانال 28 میلیونی توقف کرد

طلا-کاماپرس

بازار طلا و سکه در رکود کامل به سر می‌برد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 7 هزار و 900 تومان کم شده و به مرز 2 میلیون و 353 هزار و 200 تومان رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 145 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 28 میلیون و 542 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.07 درصد کم شده و به مرز هزار و 924 دلاری رسیده است. معامله گران معتقدند با ارائه اطلاعات مرتبط با وزارت کار درباره اضافه شدن 209 هزار مورد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی به وسیله کارفرمایان ایالات متحده در ماه ژوئن سال جاری، احتمال رشد دوباره قیمت اونس دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت اصلی تداوم نزول نرخ سکه و طلا در بازار ایران چیست؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان کم شد و به مرز 15 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 22 هزار تومان بالا رفت و 6 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با وبسایت طلا اعلام کرد که قیمت اونس در روز جاری به دلیل تعطیلات آخر هفته، تغییر چندانی نداشت اما قیمت طلا و سکه بازار داخلی باز هم نزولی بود. بذرافشان معتقد است علت اصلی تداوم نزول قیمت طلا و سکه به کاهش نرخ ارز، تداوم رکود و کم شدن تقاضا برای فلزات گرانبها بازمی‌گردد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 18 تیر 1402/ نرخ سکه در نیمه کانال 28 میلیونی توقف کرد

  1. سوگل اژدری گفته:

    دیروز 20 هزارتومان هم باز کمتر شده بود کاش این روند نزولی همینجوری ادامه پیدا کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز